Hier maar even. Is dat PlayStation now een beetje makkelijk op te zeggen? 14,99 euro per maand vind ik redelijk prijzig, maar er zitten wel vette games tussen. Benieuwd of ik dat abonnement eventueel ook via de PlayStation 4 zelf kan opzeggen!?
Volgens mij moet het vanaf je Sony account, maar ik kan me dat niet meer herinneren. Er is sowieso een twee weken trial, toch? Of doen ze daar niet meer aan? Wel opzeggen voordat de trial afloopt, anders ben je de lul.
Denk het zelf niet, aangezien je ook games op dezelfde manier als op Xbox Live kan kopen. Wellicht dat het met account zaken wel zo gaat. Alleen het idee dat jij het woord smiley lul en clown gebruikt, zegt mij al dat ik het beter niet kan doen. Ik heb o.a. gelezen dat de games gestreamd worden? Kan dat kloppen? Zitten overigens best wel wat titels tussen die ik graag nog eens speel.
Nouja, meer dat bij de trial een auto renew aanstaat waar ze dus je abonnement met een maand verlengen. Ik was het toentertijd vergeten en moest dus een maand extra betalen. Alle games kunnen gestreamd worden. Dit is waar PS Now origineel voor was. En ik vond het niet eens zo slecht via een ethernet kabel. Het downloaden van PS4 games is pas later gekomen.
Wat dus simpelweg betekent dat je de PlayStation 2 en 3 games niet kan downloaden dus? Tijd voor de PlayStation 5.
Dat is nogal logisch. De Playstation 2 games zijn wellicht wel downloadbaar. Playstation 3 wordt een beetje moeilijk, aangezien de Cell architectuur op geen enkele mogelijkheid geemuleerd kan worden op de PS4. Vandaar dat die gestreamd worden.
Interessant. Een survival RPG waarin je een run-of-the-mill karakter speelt en niet het centrum van het universum.
@ageQned: Het is grappig dat jij deze post liked. Het spel doet me namelijk ook een beetje aan monster Hunter denken, waar jij dacht ik ook een fan van was. Ik leg de vergelijking niet zozeer door het jagen zelf, maar eerder de aandacht voor het voorbereiden op een groot avontuur. Het overleven.
Ja klopt ben zelf wel wat fan van MH, maar heb een aantal reviews gelezen van Outward en koop hem toch maar niet. Game schijnt niet zo heel goed te wezen.
Hmm opvallend. User reviews op Steam zijn weer overwegend positief. Dat vind ik ook belangrijk. Wel maar voor een bepaalde groep geschikt, deze game.
The debut game from developer The Outsiders, Darkborn places you in the role of a little monster who must grow and evolve to seek revenge on the humans that devastated your family.