Wolfenstein: Youngblood will be the first game in the series to offer "open-ended" levels that can be played in multiple ways. Talking to executive producer Jerk Gustafsson, Official PlayStation Magazine revealed in its June 2019 issue (Issue 162), that while the campaign is "lighter" in both tone and campaign length, developing the game alongside Dishonored developer Arkane Studios means "the amount of gameplay time is greater" because of its "open-ended structure". “I think players will see a lot of similarities to level design in the Dishonored games, so in that sense it can be a little bit different as an experience but it can be for the benefit of the game, especially when it comes to finding different ways of approaching a combat scenario or a mission in general," Gustafsson said (thanks, GamingBolt). "The open-ended structure and co-op aspect has made it a little more difficult when it comes to the narrative. We do think we have a strong story, but it's quite different from what we have done before; it's a little bit lighter, not only in tone but also when it comes to the amount of content, and I think that's the big change when it comes to previous titles: the campaign is a bit shorter but the amount of gameplay time is greater."
En als we het over reviews hebben… Positief dus, alhoewel nog wel diverse bugs. Performance mag ook nog iets beter, maar niets dat niet gepatched kan worden. GEEN Fallout rpg/game, maar een shooter met grafische gelijkenissen in die setting. Ook interessant voor de gamers die teleurgesteld waren in Just Cause 4 heb ik de indruk. Want de guns, gunplay en ontploffingen zijn goed. Het is en blijft een ID software game.
Ik op de PS4 Pro. Wel echt een hele lelijke game. Heel blurry en super lelijke textures. Beetje raar voor een id software game. Lijkt bij vlagen wel een PS3 game.
Hij ziet er mooier uit op mijn 1080p tv lol. Zal wel native 1080p resolutie draaien op de Pro. Gameplay is wel tof ja, geen 9/10 game. Meer een alternatief voor Far Cry oid. Maar van id Software games verwacht ik toch wat meer..
Heb je nog van mij te goed, ik zag nu namelijk niks door de rook. To be continued, maar ID soft games staan niet per definite bekend om high end graphics (al zijn ze grafisch nog steeds goed genoeg), maar leunen meer op de kracht van de shooter mechanics. En op functionaliteit (hoge framerate). Niet iedereen is positief helaas. Voor mij is dit nog steeds een aanbeveling, maar op de PC is het niet moeilijk games vissen voor +/- 45 euro. En dat kan ik al na twee weken ofzo na release.
Het gebruikt die Apex engine van Avalanche voor de open wereld. Ik heb FOV op 90 gezet. Het rijden voelt erg goed en ziet er ook mooi uit, na days Gone driving framerate een verademing. Ben benieuwd naar die soort drone om in te vliegen. gevechten/vijanden zijn ook vet. Als wapens en upgrades en vijanden een beetje voor variatie blijven zorgen ga ik het wel een toffe campaign vinden
60 FPS PC gameplay, max details. Ik zie een prachtige game, maar kan misschien grafisch tegenvallen op consoles. Ik denk dat console toe is aan een nieuwe generatie eerlijk gezegd. Op de PC is het gewoon een kwestie van voldoende horsepower leveren en dan ram je grafisch overal doorheen, zeker wanneer je niet perse voor 4K wilt gaan (wat nog steeds heftig is wanneer je alle details helemaal openschroeft). Maar voor mij is dit sowieso een must buy. Vind ID software games (de combat en wapens dus) altijd leuk, vandaar. Maar ik hou jullie op de hoogte. Nogmaals, zelfs als iedereen hier negatief is ga ik deze titel sowieso kopen. Geen twijfel bij mij. Ik hoef ook niet perse een game met 40 uur gameplay te spelen, zelfs niet als het een open world is. Het plezier dat ik beleef van minuut tot minuut telt bij mij veel zwaarder.
Hmm. Rage 2 stond hoog op mijn lijstje maar ben toch wat aan het twijfelen geslagen. Zijn de graphics echt zo matig op de X?
Wat ik mij in ieder geval kan voorstellen is dat de huidige generatie consoles het nog steeds moet doen met een mechanische HDD. Geldt ook voor de X, toch? Jullie missen gewoon een SDD drive, die vliegensvlug texture data streamt. En dat valt vooral op in een open world game. Dus dan zie je meer pop-in of low quality textures, terwijl de console de high quality texture laadt. En dat wordt, naarmate de games grafisch veeleisender worden (ook grotere files in de tientallen gigabytes), een steeds opvallender probleem. Dat is mijn theorie althans. Wil niet zeggen dat sommige zaken nog steeds gepatched kunnen worden. Je weet hoe het tegenwoordig gaat tijdens release. Ik hoop/verwacht snel een digital foundry test van deze game. Dan weten we meer.
Heb ik met mijn SSD op de PC. Laadt games en onderdelen als een malle. Op de Xbox One X een WD HDD eraan hangen, maar dat werkt verassend goed, alleen niet snel inderdaad. SSD komt gelukkig wel in de PlayStation 5.
De shoutouts en wapens zijn wel erg vet. Vind het wel een behoorlijk saaie wereld. Mocht ik hem uitgespeeld hebben een van dezer dagen gaat ie de verkoop in. Vraagje aan de mensen die Rage 2 hebben.. Hoe krijg je alle Goons gevonden in zo’n (bunker) heb alle kisten gevonden maar ik haal op de achtergrond er nog een. En krijg deze ondanks het geluid niet gevonden