Yup zelf nu bijna 2 uurtjes gespeeld en tot ju toe vind ik het wel een leuke game en nog geen problemen ondervonden gelukkig.
Dit blijft ook zo'n titel waarvan ik het ene moment denk "lijkt me zo vet" en later weer "nee toch niet". Maar dit filmpje laat weer positief licht schijnen op Outward.
Jonge jonge, gewoon eens wat vaker op het forum komen Trev! Maar fijn om te horen dat het wordt gewaardeerd. M.b.t Octopath: is een leuke titel, prima op Switch maar de PC versie draait ook als een tierelier (niet zo zware requirements). JRPG voor degene met nostalgische gevoelens voor het 16 bit era, maar dan wel met 3D HD achtergronden. Ja, ik ga hem zeker ook nog kopen. Maar alles op z'n tijd.
Wellicht is het al een paar keer gezegd, maar voor de zekerheid: Too Human (360) is gratis te downloaden en lijkt de laatste Backwards Compatible game te zijn die aan 't portfolio van de Xbox One wordt toegevoegd. /EDIT: Ah, het is niet de laatste.
HOLY FUUUUCL Ik zag je tag en dacht eerst oh dat is vast in de Desperados trailer (is die al gepost? zo niet: ) Maar maaaat dit is broekje uit hoor. al had ik eerst nog even hoop dat Mimimi gewoon de rechten had en een compleet nieuwe Commandos 5 zou gaan maken. Anyway geil nieuws O ehh komt ie wel naar consoles weer? Edit: ja dus. Hopelijk met chille controls want dat was eerst echt niet te doen ><
Dinosaur's with lasers....SOLD Dit wordt weer heerlijk TBS genieten! Augustus release en voor het eerst in de serie ook op de Xbox en PS4! Dus turn based strategy fans hou deze titel in de gaten.