Ik ben wel benieuwd naar deze titel hoor. Looking good en van Respawn. Wel EA als publisher... voorzichtig positief! EDIT: Heeft iemand trouwens Bloodstained al gespeeld? Ziet er nice uit en ik kan best wel eens tijd vrij maken voor een goede Castlevania.
Hoe kan zo'n game in godsnaam dan 100GB aan data bevatten?? Zat eigenlijk wel te kijken naar een leuke nieuwe racegame met een niet al te hoog simulatie gehalte. Gewoon lekker racen met een controller. Maar als ik dit zo lees kan ik net zo goed GRID 1 weer installeren. (hou het voorlopig wel lekker bij Wreckfest om zo af en toe een potje te racen)
Ja geen idee hoe dat kan. Maar goed de game is verder wel heel leuk en speelt erg goed, maar ja dat doen wel meer games.
Zie Game muziek topic Niet uitgespeeld nog, maar wel goed aan begonnen. Goede game hoor! Speelt heerlijk weg.
Ik zag laatst dat de game op Game Pass PC staat, maar nog niet aan toegekomen. Er komen te veel games uit.
Het lijkt wel of ik een hele andere Grid aan het spelen ben als ik de reviews lees. Veel 8 a 9 als cijfer voor graphics.
Vind het ook echt geen mooie game. Graphics vergelijkbaar met dan van veel launch PS4 games en de framerate is ook niet echt denderend en dat op een PS4 Pro. Moet zeggen dat het verder wel oke speelt, geen €60 waard maar als die in de sale is is het een prima racer voor tussendoor
Ik kan mij voorstellen dat het uitgangspunt hier ook verschil uitmaakt. Iemand die pas geleden de oude Grid heeft gespeeld, vindt misschien de veranderingen / verbeteringen tegenvallen.
Men was ook skeptisch met Burnout Paradise remastered. Prima remaster geworden. Met elke nieuwe game of remaster heb je dat wel een beetje, zeker bij series. Zelf nooit echt fan geweest van de serie, maar wellicht pik ik hem een keer op.
Klopt het is natuurlijk ook behoorlijk persoonlijk wat iemand belangrijk vind in een race game. Geef je niks om graphics dan zou je het zelfs een top game kunnen vinden. Ben je een pure sim racer dan kan je van de gamr walgen bij wijze van.