Alleen het looten vind ik wat raar. Ik kan echt alles jatten zonder problemen lijkt het. Zorgt ervoor dat ik echt als een debiel door plekken ga. "Oh excuseer mij mevrouw. Ik kom even uw kamer binnen. Je bent aan het rommelen in de hoek? Geen probleem. Kwam even kij.." *jat alles weg. "Nou tot ziens maar weer" De gesprekken daarentegen zijn geweldig. Zuigt je er helemaal in. Boeiende keuzes met gelijk veel background zonder te moeten lezen en geweldige voiceacting. Me like. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Echt 0 komma 0 meegekregen van deze game, maar jullie maken me onwijs nieuwsgierig. Volle mep voor een game betalen doe ik alleen vrijwel nooit meer. Dubio. Winkelwagentje in, winkelwagentje uit, winkelwagentje in
Eens mbt het looten. Zelfs wanneer ik iemand zijn huis binnen ga, loopt hij rustig naar buiten zodat ik alles kan pakken. Verder wel hele gave sfeer. Fallout ben ik nooit ingekomen door de grauwe setting. De kleurrijke wereld in The Outer Worlds maakt het voor mij als een mix tussen Borderlands en Fallout. Dat werkt goed!
Hahaha ga ik nog wel even doen denk ik. Ben zelden zo verliefd op een game geworden. Echt prachtige omgevingen, loopt goed op m'n vrij bejaarde PC en de dialoog is echt interresant en grappig. Ook heel fijn qua diepte, word niet overwhelmed door alle opties en diepte die in het spel zit maar het is ook niet opervlakkig. Wat mij betreft een hele goede combo tussen toegangkelijkheid en echte hardcore RPG's. Doe ook zo veel mogelijk sidequests, ben nog niet eens naar de Botanical Gardens en heb 3.5 uur gespeeld.
ja klote. Ik heb alleen een ps4 en had de ps5 gepreorderd maar dat is geen legal pats dus weer geannuleerd. Heb Outer worlds maar gewoon besteld. Hoppa
Bijna 8 minuten gekeken. Gast is zeer te spreken over de Campaign. Verrassend, maar ook commentaar over een specifieke missie. Not bad.
Ik heb m al gepreload, heb Origin Access . Luxeprobleem, The Outer Worlds en eindelijk weer een goede NFS zo kort op elkaar. Vond de laatste 2 Need for Speeds wel okay maar dit word zo te zien een hele dikke zonder consessies. Kan m 3 dagen eerder spelen, 5 november al.