Zo is even op de eshop kijken las ergens dat de Panzer Dragoon Remake uit is op de Switch. Als de prijs goed is wil ik die wel even binnen hengelen.
Heb je de game al gespeeld? Of iemand anders? Wat zijn de eerste bevindingen? Ben niet zo bekend met Mount & Blade maar het lijkt me wel erg tof.
Ik ben ook erg benieuwd! Het is een early access release en die raak ik over het algemeen niet aan. Heeft niks met het gebrek aan kwaliteit in deze titel te maken, maar in het algemeen speel ik liever een volledige versie. Release laat ongetwijfeld nog een tijdje op zich wachten, maar als het lijkt op de oude Warband kan dit (uiteindelijk) alleen maar een winnaar worden. De gameplay die ik nu al zie is erg stoer.
Lijkt me een tamelijk pittige game, maar hopelijk beter en makkelijker in controls dan Elite. Heb wel zin in iets anders van het ruimte genre dan NMS.
De X-serie is zeker geen gemakkelijke serie om onder de knie te krijgen, maar volgens mij is X4 het meest benaderbaar. X4 vier is tegelijk met de laatste uitbreiding (Split Vendetta) ook weer een stuk verder gepatched. Euro jank op z'n best. Wij Europeanen zijn goed in het bouwen van sfeervolle "werelden", of het nu om fantasie of SF gaat. Je kunt ook gigantische ruimteschepen besturen en als bonus in die schepen rondlopen. Dit is zeker nog een game die ik ooit wil oppakken. Het lijkt mij geniaal gemaakt, er valt zoveel te zien en te ontdekken ("space, the final frontier...") en de mechanics zijn diep. Maar het zijn ontzettende time sinks. Dat vind ik geen probleem, maar dat vraagt om een tijdsinvestering. En in mijn geval geen spellen waarmee ik nog bezig ben.