Klinkt goed, ziet er weird uit. Probleem is dat het bouwterrein qua locatie zo oer en oersaai is. Net als later het zoveelste warenhuis. Mijn god, kunnen zin in een FPS niks anders verzinnen.
(Survival) horror is echt totaal niets voor mij. Ga Outlast dan binnenkort ook helemaal niet downloaden
Ach verrek, die komt woensdag alweer. Als er nog een iemand is die zegt dat er niks te spelen is op Next-gen!
Wat erger ik me toch godver gruwelijk aan sommige BF4 potjes. De ene keer zijn het noobs die totaal niet kunnen vliegen of een chopper puur voor het bereiken van een gebouw gebruiken. Blijven die dingen altijd bezet en worden ze niet nuttig gebruikt. De andere keer duizend enemies met 0 hp terwijl jij wel dood gaat. Echt, dit spel is niet goed voor m'n hart.
Neem het spel niet zo serieus, dan is het gelijk een stuk leuker. Ik bedoel, ik ga ook niet de clown uithangen ofzo dus ik ben niet het soort speler waar je je op ergert maar de lol is er snel af als ik het serieus ga nemen. Keep calm and carry on. Ik heb nooit een bericht van je ontvangen. Maar dan moet je ook niet KZ spelen! En dan nog. Er is dus iets te spelen!
Die collectibles in de campaign (BF4) zijn trouwens wel raar. Ik heb er nog geen enkele opgepakt (net als dog tags en wapens), en dat bevestigt het pauze menu ook iedere keer. 0/3. Maar om de een of andere reden heb ik wel de trophy dat ik er 12 heb opgepakt. uhm. dank je. Geef me de rest dan ook maar, want veel zin om die krengen te zoeken heb ik niet. De rest is tot nu toe verrassend easy.
Is de MP van Battlefield makkelijk op te pakken? En wat zijn de objectives? Hoe lang duren potjes en heb je ook iets als Domination? Moet je in de MP ook gebruik maken van voertuigen etc om überhaupt een beetje mee te kunnen draaien? Battlefield 3 vond ik niks voor mij, zowel sp als MP en dat geld eigenlijl voor elke Battlefield, maar op een of andere manier wil ik het proberen.... Of is dat gewoon dom om het dan te kopen?
Er is heel veel te doen maar de basis is vrij simpel. Dus easy to pick up hard to master zeg maar Objectives hangt af van de game mode die je kiest. Je hebt idd domination, en natuurlijk conquest (dat is zeg maar domination op een grotere schaal) , in Rush moet je een paar objectives opblazen om steeds een stuk verder in de map te komen en daarnaast heb je nog iets van Obliteration (nog nooit gespeeld) en de gebruikelijke deathmatch modes Je hoeft niet goed te zijn met voertuigen, je kan ze gerust alleen gebruiken om je te verplaatsen , al kunnen ze wel handig zijn Maar je kan altijd als passagier of gunner of engineer die voor in-flight reparatie zorgt een bijdrage leveren Dat gezegd hebbende, als je 3 helemaal niks vind zou ik niet weten waarom je 4 wel leuk zou vinden, het is wel echt meer van hetzelfde
Ja. Voor wat het waard is, dat beetje wat ik van BF3 had gespeeld vond ik saai. BF4 is niet saai. Ziet dit er leuk uit? Wil je die zooi allemaal zelf doen? Dan gewoon kopen. Dit zijn overigens alle modes: http://blogs.battlefield.com/2013/09/road-to-bf4-game-modes/
Hoe speel ik China Rising dan? Iedere mogelijke gamemode gespeeld in het MP menu, en volgens mij (buiten bij Air Superiority) nooit een CR map tegengekomen
In de server browser zoeken op de China Rising mappen helpt wel het is een aparte playlist met alleen die 4 mappen, dus ze zitten op de normale servers (nog) niet in de map rotatie
Godverkut, dat meen je niet. Waarom heeft niemand dat eerder gezegd?! Server browsers... in een console game. Dat ben ik niet gewend! Ik klik altijd door naar Quick Match.
Ik vond BF3 kut, dat beetje wat ik gespeeld heb. BF4 is in alles leuker; met 64 man online is écht een verschil! Overal om je heen explosies, echte chaos. Nu klinkt chaos niet leuk om te spelen, maar het is echt leuk, en ook al schiet je niemand neer, je kunt jezelf toch nuttig maken. Ik doe echt nooit quickmatch....ik kijk bij servers (vaak via app...gaat sneller/makkelijker) en join vanuit daar.
Daarnaast kijkt quick match niet naar regio's wat kut is. En de reden dat je soms van die laggers tegenkomt omdat ze quick match gebruiken. Als iedereen gewoon server browser gebruikt en eigen regio kiest is het een stuk beter.