Ja ik! Gisteren uitgespeeld. Eigenlijk te weinig over gelezen op XBW. Ben wel benieuwd hoe dit in VR zou zijn. Ik vond het een mooie ervaring.
@Yellow 13: Nog nooit een X-game gespeeld, maar altijd interessante verhalen over deze serie gehoord. Het is een soort sandbox, maar dan in de ruimte. Cohn is net een serie gestart, dus deze ga ik zeker een stuk volgen. Kijk vanaf 15:30 voor een echte gamestart.
30 April voor de geïnteresseerden. EDIT: Inclusief retro SOR karakters, geluidseffecten en muziek. Oké, deze sjit ga ik zeker coop spelen!
Voor mijn gevoel niet duidelijk geadverteerd en een kleine smet op wat hopelijk een geweldige game gaat worden. Ik ben blij dat in ieder geval twee man coop online wordt ondersteund, maar vier player was nog veel stoerder geweest. Als het namelijk met twee lukt, waarom dan bij dit aantal stoppen...
Deze game is volgende week gratis in de Epic Store. In eerste instantie sprak het me niet zo aan (door de graphics eigenlijk), maar na het zien van deze let's play doet het mij erg aan een AD&D sessie denken. En je kunt coop spelen. /count me interested
Ik heb de originele versie gespeeld van Seiken Densetsu 3, met een fanmade patch. Super leuke JRPG. EDIT:
En toen was de game uit. Nog iemand hier die nog actief Xcom speelt? En wat vinden jullie van deze spin off? Het lijkt in alles op een kleinschaligere X-com, een soort try-out. De prijs is echter gunstig.
Kijk, van dat soort reacties word ik ook enthousiast. No brainer, gewoon kopen zegt ie ronduit. Dat waardeer ik aan jou. EDIT: zou nog wel eff op bugs checken. IGN meldt dat er een relatief veel (en zware) in de release zitten.
Ik denk dat ik eerst maar eens Xcom2 ga uit spelen... Wilde sowieso de modpack "A better everything…" een keer proberen. Schijnt erg goed te zijn.
https://www.eurogamer.net/articles/2020-04-23-torchlight-3-the-big-interview#comments Inclusief uitgebreid artikel over Torchlight 3. De devs hebben Tl3 totaal omgegooid. Het is nu veel meer een klassieke ARPG (diablo-like) geworden. FtP model is overboord gegooid en gameplay technisch is er veel gewijzigd. Klinkt mij goed. Tl2 was een leuke ARPG, ondanks dat ik minder van de cartoony graphical look was.
Ik heb niks met Fortnite maar dit is wel heel gaaf gedaan zeg. Live Event van een optreden dus van Travis Scott, een rapper. Maar hoe de omgeving veranderd, alle effecten erbij per nummer is heel tof.
Astroperators gear up for zero-gravity shootouts with high-tech weaponry in outer space FPS Boundary. Coming to PS4 in 2020.