Had hem samen met iemand gekocht om online tegen elkaar te spelen (Ps4) maar dat werkt gewoon nog steeds niet. Bekend probleem schijnbaar, wel heel kut
Very nice. Dit lijkt mij een leuke game om een keer op te pakken, alleen al om zijn originaliteit. Ik heb het origineel namelijk nooit gespeeld. Release op PS4, Switch en PC (MS store).
Leek me ook een leuke game, had zelfs de WiiU versie goedkoop gekocht destijds voor het geval ik ooit een WiiU zou kopen, maar lijkt erop dat ze het wat betreft deze port een beetje lui hebben aangepakt, en reviews zijn wisselvallig. Gamespot gaf het zelfs een 4 geloof ik. Heel misschien ooit eens uit de digitale budgetbak, maar zeker niet binnenkort.
It's time for some FULL Monster Train! Gave roguelike deckbuilder. En Rhapsody is de perfecte persoon om dit te spelen. Game wordt alweer keihard gebroken in de eerste twee episodes... zoals het hoort. Monster Train is a deckbuilding roguelike set aboard the train to Hell, where you must defend multiple vertical battlefields to keep the enemies from derailing your plans, literally. Developed by Shiny Shoe, the game will be released on the 21st of May, 2020 and can be wishlisted on Steam. Other platforms TBD.
Had hem van de week al willen posten, want zitten wat leuke games in. Persoonlijk kijk ik al jaren uit naar Tunic (laatste van de 8 genoemde games in het filmpje ...)
Voor de mensen die weer eens zin hebben in een brawler en SOR4 nog niet hebben gespeeld. Playthrough van een gaaf level (Old Pier/mania/co-op). Supper toffe game.
Ah, nog een game met binaural audio! Een feest voor het oor (met een koptelefoon) en een integraal onderdeel van de gameplay. Gebouwd met de Cryengine meen ik.
Ben ook wel erg benieuwd waar hij al die info vandaan haalt, want 8/10 games waarover hij post heb ik nog nooit van gehoord.