Diepgang in de combat zie ik niet zo, in het filmpje noemt hij de combat zelfs one-dimensional. Maar ja, grafisch ziet het er echt super mooi en sfeervol uit, dus ik hoop dat dit wat wordt!
Game is gemaakt door een kleiner team dan From Soft. Dit zou wel eens de toekomst kunnen worden; kleinschaligere teams die meer focused games gaan opleveren. Ik vind het persoonlijk niet erg, als de core gameplay loop op orde is.
Had niet hele filmpje gekeken. Denk dat je gelijk hebt. Misschien dat de animaties levender overkwamen waardoor combat dieper leek.
Desperados 3 uitgespeeld na 33 uur op Hard. Wat een ride! Ik ben blij dat ik voor Hard gekozen heb, want Normal lijkt me toch iets te makkelijk (minder enemies en makkelijkere enemies op een aantal plekken waar op Hard de moeilijkere variant staat). Dit voegt enorm toe aan het puzzelgehalte van deze game. Want eigenlijk is dit subgenre toch meer een real-time puzzelgame dan een strategy game. Dit is voor mij tot nu toe de GOTY, puur vanwege het plezier en de gameplay. Voor de mensen die bekend zijn met Shadow Tactics zal het een soort thuiskomen zijn, want in essentie is de game redelijk hetzelfde in een Cowboy jasje, maar op vele vlakken verbeterd. Je merkt duidelijk dat Mimimi beter is geworden in het level design en de gameplay wat meer gefinetuned is, maar ook de presentatie is weer wat strakker. Ook is er veel meer replayability in de vorm van speciale challenges en twee verschillende paden door een aantal missies. Voeg daaraan een nieuw type character toe die volgens mij uniek is in dit type game en je hebt een topper! Een klein smetje is misschien de naam. Eigenlijk is Desperados 3 al jaren geleden uitgebracht als Helldorados, en aangezien Desperados 3 een prequel betreft had een naam als Desperados: Origins o.i.d. beter geweest. Wellicht dat er nu mensen de game niet overwegen omdat ze deel 1 en 2 niet hebben gespeeld. @Tyrant Zeker een aanrader dus!
Huizen bouwen, om deze daarna weer af te fikken. Het houdt je van de straat zeggen ze. Alhoewel... je zonder huis wel weer op straat slaapt. Dus niet echt logisch. Waarom bestaat deze game eigenlijk? Waarom doen deze mensen dit? En waarom lees jij deze tekst? Wat doe ik trouwens hier? Nu ben ik in de war.
Na Desperados 3 te hebben uitgespeeld (ik moet de challenges nog proberen) had ik zin om na jaren weer eens aan de Commandos games te beginnen. Te beginnen met Behind Enemy Lines. De laatste keer dat ik deze game gespeeld heb is een aantal jaren geleden, voordat ik met Shadow Tactics begon. In die tijd ben ik uiteindelijk in missie 8 gestrand geraakt en gestopt toen ik met Shadow Tactics begon. Nu heb ik met de vernieuwe mindset die ik in Desperados 3 heb opgepikt in zo'n 1.5 dag de eerste 9 missies gedaan en het valt me tot nu toe echt enorm mee! In mijn hoofd waren deze missies al veel moeilijker, maar nu ik eindelijk weet dat je kan quicksaven ga je er eigenlijk best snel doorheen. Nu weet ik dat de echte challenge de laatste 5 missies zijn, dus ik juich nog te vroeg. Maar we gaan hem uitspelen! Het blijft echter wel een briljante game, ondanks dat het ten opzichte van de nieuwe games van Mimimi wat stroef speelt. Voor de sfeer hier een gave playthrough van missie 1:
Ik weet dat veel mensen hier Amalur toen een leuke titel vonden. Er komt dus aankomende september een remaster van deze game. En volgend jaar zelfs een expansion/DLC, genaamd "Fatesworn"? Die had ik niet zien aankomen. https://www.eurogamer.net/articles/...f-amalur-re-reckoning-releases-this-september
Was zeker wel een tof spel. Tot 80% gekomen destijds. Maar het is gewoon te lang geleden. Weet niet of hier nog mensen op zitten te wachten. Is het is gewoon niet bekend genoeg. Beetje Psychonauts gevoel. Niemand speelde of kocht de game maar wel roepen hoe goed hij was.
Toffe game die ik graag een keer in een remaster zou willen spelen. Hopelijk hebben ze ook iets aan die camera gedaan, dat was voor mij destijds een punt op momenten. En het feit dat sommige items in je inventory vast bleven zitten als je ze wilde verkopen. Inventory mag van mij ook wel op de schop, maar voor de rest laat ik mij verrassen met wat ze hiervan gaan maken.
The veil between life and death is no more. Discover what lies beyond the world you know in the next chapter of the World of Warcraft saga--Shadowlands: Coming 2020. Learn more at http://worldofwarcraft.com Jaja, Assassin's Creed loopt al een tijdje, maar wat dachten jullie van World of Warcraft? Voor komend najaar wordt er gewoon weer een expansion aangekondigd en de naam is Shadowlands. Deze MMO is nog lang niet klaar met zijn spelers.