1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Niet onder de indruk van de Sands of Time remake.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En nu graag in een eerlijke en oprechte Rampage mode. Nee serieus: Wat kut zeg! Dat wil je op deze manier gratis nog niet eens spelen. 8)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Deze game wil ik zeker nog een keer gaan spelen. Lekker rondstompen en knallen in een mech. Ziet er erg gaaf uit.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Oi! 't Ziet ernaar uit dat Spelunky 2 ook weer een kraker wordt!

    Wat is precies Spelunky en wat zijn de verschillen tussen deel 1 en 2? IGN speelt een full run Spelunky 2. Spoilers natuurlijk voor de echte avonturiers onder jullie...

     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2020
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Komt ook volgend jaar naar de consoles.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Roguelike Hades full release! Supergiant Games heeft het weer gedaan. Sterke gameplay, goed gebruik van tongue-in-cheek humor, interessante karakters en story Lines. En het audio gedeelte? Zoals gewoon weer een klasse apart. <3
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    2020 is onverwachts best een ontzettend goed gamejaar geworden ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gruwelijk lastige game, maar zo verslavend en goed! Een van de weinige games waar het mij niet lukt om alle achievements te unlocken maar daar kan ik prima mee leven...
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2020
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528


    Ik vind dit er echt wel nextgen uitzien man. Tering wat mooi
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    IK hou wel van een competente dungeon crawler zo af en toe. Hopelijk hier iemand ook.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Same, maar echte dungeon crawlers zijn top down toch?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, weet ik niet? Heb je een top down voorbeeld? Volgens mij maakt het weinig uit of het 2d/top down is, of 3d first person. Het gaat vooral om de reis door de dungeon (incl. traps & monsters) die het speltype definieert. Vaak is de verhaallijn ook een stuk summierder, al vind ik dat bij dit speltype geen probleem.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2020
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Diablo, Torchlight, Path of Exile, Titan Quest, Grim Dawn zijn allemaal top down en dan vergeet ik er nog 100 waarschijnlijk :D.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat zijn isometrische Arpgs. Niet helemaal hetzelfde, maar de twee genres hebben inderdaad veel overlap. Bij een isometrische game is de kijkhoek diagonaal, waardoor meer diepte wordt gecreƫerd. Top down is letterlijk van bovenaf, zoals je een kaart zou tekenen. Die games zie je niet zoveel meer. Maar nogmaals: de kijkhoek definieert het genre niet. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2020
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo had Outer Worlds eruit moeten zien. 8)
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat een heerlijke game zeg gister toch ook met twijfel de game gekocht, maar nog geen moment spijt van. Telkens is het van ok nog 1 keer dan ga ik stoppen en dan van ok 1 keer nog dan en zo ben je weer stuk of 10 pogingen verder.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vet man. Hij staat inmiddels ook op mijn wish list, die tegenwoordig ontzettend kort is. Wil hem voldoende tijd geven wanneer ik eraan begin. Een spel van Supergiant Games sla ik sowieso niet over. Maar goed om de positieve reactie te horen! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2020
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280



    De next-gen versie van Observer verschijnt op dezelfde dag als de next-gen consoles.
    Dat betekent dat Observer: System Redux op 10 november voor Xbox Series X en Series S beschikbaar is, en op 19 november voor PlayStation 5. Een paar weken geleden kwam daarnaast een trailer uit waarin de next-gen versie in actie is te zien.


    Observer is een cyberpunk-thriller die enkele jaren geleden al voor pc en consoles uitkwam. Het spel bevat acteur Rutger Hauer in een van zijn laatste ingesproken rollen. Naast verbeterde graphics moet de nieuwe versie ook nieuwe onderdelen van het verhaal onthullen.


     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Dan krijg je zoveel jaren om een kick ass remaster in elkaar te draaien... en dan krijg je dit. Middelmatig op release. De meme eindigt hier. Can it run Crysis? - no more.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina