Ja lekker alles onderbrengen bij 1 of 2 enorme partijen. Daar worden we als gamer vast beter van Yellow, zulke monopolieposities
Ik zeg niet dat dat niet mag. Hij mag best zijn fantasieën hebben. Verder is het natuurlijk een keurige burgertrut.
Nieuwe review van Desti... excusez, Marvel's Avengers. "As a live service, Marvel Avenger's is locking complete character kits behind the grind as an incentive to push people into the late game. And the late game is sorely lacking". En de gameplay is meer dan extreem repetitief, met maar drie soorten missies en drie ofzo tilesets. Gaming as a live verslaving jongens. Je kunt onderhand nog beter op straat pillen kopen dan deze lauwe pis. Tenminste instant gratification. Oeps, heb ik iemand kwaad gemaakt hier? Welk light leve... pardon power level is je karakter inmiddels? Je weet dat het niks uitmaakt toch? Tegenstanders zijn toch cooky cutter bullet sponges. Maar hee, spelen met vrienden maakt alles leuker en daarom werkt de online match making nog steeds de helft van de tijd niet dus good luck grinding solo. Maar gelukkig werkt de online shop (zoals gewoon) wel perfect! En met bijna meer content dan het spel zelf! Gelukkig stromen de patches binnen; nieuw record eerste pach met 1000 fixes! Het harde werken van de devs in de after release support vind ik wel een applausje waardig. Dus goed nieuws: over vijf jaar is dit een top game.
Nee, dan kijk ik liever naar dit... (4K 60fps PS5 footage) "Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended." Bluepoint Games kent zijn remake stuff.
Dit is natuurlijk een beetje een non-statement. In essentie is de gameplay in iedere game repetitief op een bepaald niveau. In een racing game is de gameplay ook repetitief. In een voetbalgame is de gameplay repetitief. Platformer? Repetitief! Shooter? Je schiet bijna de hele game alleen maar op dingen terwijl je zelf kogels ontwijkt. Repetitief.
Maar dan wordt het wel een lastig argument om games op te beoordelen. Als je de game vet vindt, is het geen probleem om nog een race te rijden op dat parcours, maar als je het niks vindt is voelt het repetitief.
Elke game is in essentie idd repetitief, echter ziet Demon Souls er imo gewoon enorm boring uit, en dat heeft met de animaties te maken. Maargoed komt omdat het een remake is.