1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ja. Zou even op hun forum checken of het ook op moderne systemen fatsoenlijk draait, maar GOG zorgt daar in het algemeen goed voor.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    NBA2K21. Dat valt even tegen zeg. Rommelige presentatie, spelers die lijken te schaatsen en bijna hun enkels breken. Kunstschaatsen bedoel ik dan. Career mode en my player best wel leuk, maar ik waag me niet teveel aan My Team vanwege micro transacties. Had voor de gelegenheid de vorige game ook weer eens opgestart. Veel kopieer werk en voelt echt verouderd aan, zeker op een nieuwe console. Hadden jullie dit verwacht? :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom kijk jij nooit naar gameplay? Bij je Valhalla review had je het ook alleen maar over hoe je personage loopt, hoe de bootjes varen. Dat boeit niemand, dat is geen gameplay. Rommelige presentatie vind ik bij 2k trouwens totaal niet lol. Dat is dat Amerikaanse.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb ook inderdaad totaal geen ervaring met Basketbal games, maar ik moet hem doen omdat ik de Xbox Series X als eerste had. Ik pas mijn woorden wel aan. Hoef pas zondag de review in te leveren.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    De game is toch al tijdje uit? Kun je beetje van andere reviews afkijken hoe t moet iig.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is denk ik ook de oplossing. Valhalla was een heel ander verhaal uiteraard. Ken de AC serie al sinds deel 1. Basketbal games heb ik voor het laatst tijdens de succesvolle EA games gespeeld en vorig jaar eventjes de 2020 versie van 2K. Eindredacteur heeft ook gevraagd om de review een beetje kort te houden. :)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Yellow krijgt alleen maar ankle breakers confirmed.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    En ik altijd maar reviews lezen om iets te weten te komen over games/boeken/producten etc.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ha ja en ik denk dat dat 't grootste minpunt aan de review was trouwens haha.

    Anders stuur je ff je Xbox plus game naar een van ons?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik speel nooit NBA2k en heb verder ook niets met basketbal dus ik kan dit niet echt beoordelen. ?/10

    Kort genoeg?:+
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik mis nog de 1 voor de /. :+
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Mand
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ook wel een beetje slecht van die site natuurlijk. Niet om jou hoor gun je de game en dus de review, maar dan hadden ze beter even kunnen wachten en iemand de review laten schrijven die de serie wat kent. En goede vergelijkingen kan maken tegenover overige delen en basketball games.

    En je zegt al je hebt totaal geen ervaring met deze game. Om de game beetje goed te kennen en spelen is niet zomaar gedaan. Daarnaast is de game niet echt beginner friendly zoals een Fifa of PES. Daar kan je op lagere niveau's makkelijk mee komen. Met deze games is dat een hele andere koek.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het zijn dan ook evil gamerz.
     
    Yerewn, Reckuuza en ageQned vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Godfall gameplay! Zou niet weten of het wat is, maar meen hier te hebben gelezen dat een enkeling naar deze titel uitkijkt...





    Gaat verder op het YT kanaal van CohhCarnage.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Had hier best wel naar uitgekeken omdat ik het origineel toendertijd gemist heb... Maarja tegenwoordig is kwaliteit afleveren helaas iets te veel gevraagd schijnbaar.
    Het zit er niet ver meer vandaan, maar ik vind het momenteel eigenlijk echt bagger tijden voor gamers! :'-( ..op hele enkele uitzonderingen na dan.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Baggertijden? Er zijn de laatste jaren alleen maar top games uitgekomen 8)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Was gisteren eens mijn 'backlog' aan het doorspitten, maar hoeveel games ik gestaakt ben na een paar uur vanwege gebrek aan gameplay of slechte perfomance is echt niet te vergelijken met 10/15 jaar geleden. Misschien zit ik een in 'game-dip' of verwacht ik teveel van games, maar voor mijn gevoel is het momenteel kwantiteit boven kwaliteit... Gelukkig bestaat er zoiets als refund op Steam. 8)
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je moet ook niet al die rommel tijdens een aanbieding kopen. Altijd afgaan op kwaliteit en jouw behoefte om iets te spelen. Waar heb je zin in vs welke game is kwantificeerbaar bovengemiddeld goed te noemen...
     
    Tyrant, ArtificialFaith en Zumpelvelder vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina