[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346

Martha is Dead moet in de loop van 2021 uitkomen en is ook voor PlayStation 4 en 5 aangekondigd.
    De game werd eerder al aangekondigd, maar stond toen alleen nog maar gepland voor pc, Xbox Series X en Series S. Nu is dus ook duidelijk dat het spel naar PlayStation 4 en PlayStation 5 komt. Dit werd samen met een nieuwe trailer op de uitreiking van de Golden Joystick Awards 2020 onthuld.

Martha is Dead speelt zich af in het Toscane van 1944 tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het lichaam van een vrouw wordt gevonden aan de rand van een meer. Martha is dood en haar tweelingzus moet zien te dealen met de moord en het bijbehorende trauma.

Tyrant en fredfenster vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Man die styles van games worden steeds leiper. Inclusief Bram Krikke op 0:44.

Fiasco vindt dit leuk.
  3. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.970
    Graag dit topic hernoemen naar: [Algemeen] Spellen

Yerewn, Yellow 13, Alexknl en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ben A Plague's Tale aan het spelen. Was 15 in de store en had die al willen proberen. Best een saaie game qua gameplay maar dankzij het sfeertje en (redelijke) story ben ik nog wel bereid verder te spelen.

Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij leunt die game ook vooral op het verhaal, de karakters en de sfeer die wordt gecreëerd.

fredfenster vindt dit leuk.
  7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja ben ietsje verder inmiddels en er begint zelfs wel wat meer variatie te komen qua gameplay en verhaal wordt interessanter. Als het niet te lang duurt, en daar lijkt het gezien mijn upgrade progressie op, ga ik me hier wel mee tot t einde kunnen vermaken.

Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Steam Autumn Sale! of Black Friday sale ergens anders. Veel aanbiedingen, maar welke games te kopen? Misschien deze...

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604

GOTY

Zifnap vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    NEE DAT IS BUGSNAX

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

GOTY

Alexknl vindt dit leuk.
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Spellforce 3 Versus is gratis te downloaden op Steam. Versus is het RTS gedeelte, een snippet van de gameplay van Spellforce 3. In de gratis versie is het niet mogelijk om een ras te selecteren (auto-select) voor een match, maar verder is het RTS gedeelte in Versus feature compleet. Groot verschil met andere RTS games is dat je in Spellforce 3 villagers niet direct bestuurt, maar deze koppelt aan gebouwen. Elke sector heeft een beperkt aantal villagers tot zijn beschikking.

Laatst bewerkt: 28 nov 2020
  13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Kan best een goede game worden. Al hij goed scoort denk ik dat ik hem wel oppik voor mijn Breath Of The Wild fix.
    Natuurlijk wel pas na minstens een maand, want het is een Ubisoft game. Die zijn afgeprijsd voordat je twee keer kunt knipperen.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Deze is al 15 bij release

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Empire of Sin reviews:

PC Gamer - 49/100
    Empire of Sin review | PC Gamer
    Empire of Sin is an ambitious management game that never manages to tie together its big ideas. There's definitely a version of it in there somewhere that's good, and the allure of all those dense and malleable systems is strong, but they all come with massive caveats that dwarf what it does well. It's just a bit of a mess. It's frustrating. The potential is obvious, but it hasn't been realised.

Windows Central - 4.5/5
    Empire of Sin review: XCOM meets Civilization in this ambitious gangster sim | Windows Central
    No matter what aspects of strategy gaming you enjoy, Empire of Sin will satisfy you. The impressive blend of turn-based strategic combat, managing your finances, negotiating with other gang leaders, and narrative roleplaying combines elements of different strategic subgenres into a highly entertaining cohesive experience.

The best gangsters in history and fiction know when to take a high-level view of their empire and when to get their hands dirty, and Empire of Sin lets you seemlessly do both as your mood strikes. If you're a history buff or have spent a significant amount of time in Chicago, it also offers some extra charm of letting you carve up the city by leaving plenty of corpses in your wake.

PCGamesN - 7/10
    Empire of Sin review – very flush, but not quite a full house | PCGamesN
    All of this is to say that – at the time of writing – Empire of Sin is in a fundamentally fun but funky state. The game’s launch build is reminiscent of a past era of Paradox when its games had a lot of vision and personality, but lacked the technical polish required for them to truly shine.

It’s worth stating though, Empire of Sin manages to strike a balance between decent turn-based tactical skirmishes and a meaningful ‘big picture’ strategy layer, which is no easy feat. It doesn’t get everything right, but this is an impressive start, and the foundations are solid. A racket-full of bugs has caused me any number of reloads, yet I’m still compelled to come back to watch the denizens of this living world scurry about.

Garrett vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715

Scoort toch iets lager dan ik had gehoopt.

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het is maar net welke je er uit pikt. Ik zie er aardig wat achten en negens bij staan. Beste Ubisoft game sinds jaren, zag ik ook al voorbij komen.

Tijd dat ik mij laat leiden door reviews is allang voorbij. Al zo vaak toffe games gespeeld, die je volgens de reviewer(s) beter kon laten liggen. Ik vind het soms leuk om ze te lezen, maar meer ook niet.

Ik heb nu aardig wat gameplay filmpjes gezien, maar dat gaat donderdag wel de goldversie worden :)

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Zoals deze. ;)

"It's not about the length. It's knowing when to step off. Knowing when to say: that's enough."

Hallo, is dit een Ubisoft game??? Zeker een nieuw team. :D

Laatst bewerkt: 30 nov 2020
  20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369

Deel Deze Pagina