The Last Of Us Part II voor €18,99 https://www.mediamarkt.nl/nl/produc...t-ii-standard-plus-playstation-4-1640561.html Mooie prijs maar ik wacht toch liever op die 60fps patch voor PS5.
Veel mensen geven aan dat dit hun hidden gem van 2020 is. Ga hem 100% kopen wanneer hij onder de 30 euro verschijnt. Dat zal wel in januari zijn.
Da's nu al praktisch in de Ubisoft store. 40,20 Euro met 21% extra korting (code invoeren) kom je ongeveer op 32 euro uit. Voor die twee euro extra kan je dit niet laten liggen.
Ach, geef het een maand. Voor mensen die de game nu al wel gaan spelen of al bezig zijn, de volgende tip wordt veel gedeeld: Zet het kompas uit. Dit maakt de ervaring meer zoals Breath Of The Wild, waarbij je zelf je pad plant door de wereld op basis van wat je om je heen ziet. Dit natuurlijk in tegenstelling tot alle icoontjes op het kompas afvinken.
EDIT: Bannerlord, een van de grotere titels van dit jaar, heeft al zes+ maanden EA updates gehad. Wat is er inmiddels toegevoegd en gewijzigd?
Returnal. Housemarque titel, dus PS5. Maken altijd coole games, al weet ik nog niet zo goed wat ik van deze specifieke titel moet vinden. Gadverdamme, wat ziet deze titel er smerig goed uit zeg! Duidelijk geinspireerd door Doom, met liters bloed toegevoegd. Grafisch combineert Prodeus oude (sprites) en nieuwe (lighting) technieken. Bon appetit!
Martin Fencka probeert een preview build van Humankind uit, een 4X game sterk geinspireerd door Civilization.
Nou, die Fenix een uurtje gespeeld maar daar vond ik ook geen reet aan. Wat een schijt releases dit najaar zeg
Tip: The Last Campfire. Als je van niet frustrerende puzzels houdt. Diepzinnig verhaal, maar O die Art Style.