Typisch cod potje Battlefield kan het ook wel zo gaan, maar dan zijn de choppers enzo geen killstreaks. Ik hoop voor je dat je BF leuker gaat vinden
Ik hoop het ook. Zojuist weer 5 potjes gespeeld en bijna iedere keer is de tegenstander sneller met kogels. Het lijkt wel alsof ik iets fundamenteels fout doe, zelf als ik al eerder schiet en een hitmarker heb, ga ik eerder dood. Echt irritant ik kan bijna mijn controller door de woonkamer gooien ;-) 5-30 8-12 6-12 4-15 7-18 Man o man, echt irritant hahahaha. Ik kan er gewoon niet tegen. Plus ik ben niet iemand die maar blijft plakken op een plek, om maar te wachten op gasten die voorbij komen. Ghosts is morgen weg, maar het blijft een lekkere game die je snel oppakt en een paar potjes speelt en voor mijn gevoel is dat bij Battlefield niet zo of wel? Hoe lang duurt een match bij BF?
Ligt eerder aan de gamemode. Team Deathmatch gaat altijd snel, net als Defuse. Conquest daarentegen kun je meestal wel minimaal op een half uur rekenen.
Kun je updates verwijderen en opnieuw downloaden of zoals bij de Xbox bijvoorbeeld je cache legen? Elke keer krijg ik geen Jordan Player of the Game-filmpje te zien aan het einde van een wedstrijd in NBA 2K14. Echt gigantisch kut, gezien dat altijd heerlijk is om te checken. Laatste update van de game maakt het geluid ook vervelend, elke keer valt mijn geluid een seconde weg in de game! Wel tof dat de nieuwe shirts voor All-Stars er zijn + rooster update. Bam, net heerlijk zo'n 148-105 gewonnen tegen West. Hele wedstrijd opgenomen, dus downloaden! Machtige pot, eerste twee quarters echt gelijk op maar daarna ging ik helemaal los.
Was er eigenlijk een trophy/achievement gelinkt aan de difficulty in Tomb Raider? Ik wil graag de mogelijkheden voor een Plat open houden, dus met een verkeerde difficulty beginnen zou jammer zijn.
Oeh, dan ben ik benieuwd naar het lange antwoord! Wacht, er zullen natuurlijk wel MP trophies zijn maar ik ga dan deze keer voor Normal. Vorige jaar speelde ik op hard. Was niet bijster moeilijk, maar voor een 2e Pt ga ik het niet moeilijker maken dan nodig is.
Yep, zitten MP trophies bij. Baal daar ook altijd van, net als bij AC4: BF...heb alle sp trophies, maar die klote mp weerhoud mij van een Platinum. Afschaffen of net als bij Mass Effect 3 doen; dat je ze in beiden kunt halen.
Zul je zien, heb ik Ghosts op de post gedaan als ruildeal tegen BF4... Kom ik thuis, heb ik zin in Domination! Hahahahha
Ik vind, in tegenstelling tot Mass Effect 3 waar de MP wél goed uitgewerkt was, die in Tomb Raider dramatisch. Worden enkel de campaign trophies voor mij...
Zo zonde dat ze niet met Fight Night komen. Fight Night 3 was echt de next-gen game op het gebied van graphics. Fight Night Champion was ook tof!