Eens. Ninty is gewoon gay af. Heb nog een 3DS XL liggen en wil graag nog ff portable Metroid Samus Returns getten. Niet te krijgen joh. En anders mag je 50-60eu lappen. Zelda Majora's Mask 3D wil ik nog een x opnieuw spelen, naah vergeet t maar joh. Amper/niet te krijgen, en anders weer gemiddeld 50 eu. Is dit joh. Gezeik.
Zeker niet, heb nog een spliksplinternieuwe op de kop kunnen tikken voor 90eu. Wel goede koop geweest destijds.
Voordeel van Ninty games is dan wel dat als je ze ooit eens wilt verkopen, het ook nog redelijk wat opleverd, ook een jaar na release lol
Ik wil mijn games niet verkopen. Ik wil games spelen. En met de idiote prijzen van Nintendo zijn er veel games van ze die me best leuk lijken, maar ik zal er nooit 50+ voor neerleggen. Tuurlijk, een Zelda BotW en Mario Odyssey, prima, 50 euro meer dan waard, maar ze houden iedere game nu op 50+ euro, zelfs de minder geweldige en de lazy ports. Ik begrijp dat games 1-2 jaar full price blijven, maar na 2-3 jaar mag je wel een price-drop verwachten.
Voorzichtig positief over de nieuwste King's Bounty. Traditioneel een serie met een lager budget, dus de move naar een 3d wereld heeft consequenties. Het bevordert misschien de immersie, maar het spel kan grafisch gewoon niet tippen aan een triple-A budget titel. Ondanks dat zie ik die typische "King's Bounty charme" in de wereld, die weer erg pittoresk en sprookjesachtig aandoet. Ook het RPG laagje, i.i.g. consequenties tijdens gesprekken met NPCs, lijkt beperkt. Maar daar moet je deze game niet voor kopen. Het zijn de tactische pittige gevechten waar het in deze serie om gaat. En op dat vlak zie ik veel moois. Nog een maand en dan weten we het zeker, maar dit heeft voor de fans van (fantasy) strategie spellen zeker potentieel.
Alien VS Predator arcade was ook heel tof. En die arcade games met het machinegeweer dat je in je handen had zoals Extermination
De Mr. X Nightmare DLC maakt 2020s Streets of Rage 4 nog wat beter. Gewoon een geweldige game en des te meer met deze toevoeging. Natuurlijk de DLC al gekocht. Binnenkort cooppen!
Zijn hier nog fighting games liefhebbers? Twijfelde erg over GG Strive maar na kopen bevalt het spel echt goed. Al heel wat uren in zitten en zelfs voor ps5 weer een arcade stick gekocht. Is wel weer wennen arcade stick. Sinds Xbox 360 niet mee gespeeld maar wel erg tof om mee te spelen. Voor de geïnteresseerden hier een paar matches geupload: