Tot nu toe redelijk. Je hebt niet verschillende wapens maar wel verschillende loadouts. Het is ook minder een metroidvania tot nog toe. Wellicht dat dat nog komt. Er zit wel een soort van magic in, dat had je volgens mij niet in DG. Als je die game leuk vond kan je je hier prima mee vermaken denk ik
Active ground units, stand by for transmission. ... .. . We're getting conflicting intel reports on Gaalsien movement in the AO. Disregard until we've pinpointed their exact courses. Keep your watches on high alert.
Guardians of the galaxy is best wel leuk! Beetje wat de marvels avengers game moest zijn. Mooie werelden, leuk geschreven en killer soundtrack
Afgelopen week de Xbox One en Series X uitgave van Far Cry 3 - Blood Dragon - Classic Edition. Geniale Ubisoft flick met flinke veel jaren 80 vibes. Kosten: Slechts 14,99 en nog geen 4,5 gig op de Xbox Series X. Geweldige humor ook, anders dan de reguliere shit in de franchise en franchises van Ubisoft. Speelt ook lekker simpel, maar verder wel goed.
Vandaag Loop Hero gratis in de Epic Store! Behoorlijk recente game die goed ontvangen is! En blijkbaar met geweldige muziek:
Ahhh Loop Hero. Dat is idd een mooie keuze van Epic. Interessante gameplay (ook al hoef je niet altijd veel te doen) en de retro muziek is genieten geblazen. EDIT: En sinds deze maand ook beschikbaar op de Switch! Retro gameplay loop op z'n best.
Was dit al gepost? GranBmue Fantasy relink. Wat mij naar dit spel.doet uitkijken is de compinist: Nobuo Uematsu Daarnaast werkt Hideo Minaba mee die de art design voor o.a. Gi al Fantasy 6, 9 en 12 heeft gedaan.
Was alweer helemaal vergeten dat deze titel nog een keer moest worden uitgebracht. Weer een (hopelijk goede) game meer op de PS5 lijst voor 2022. EDIT: Dezelfde trailer, maar dan in hogere kwaliteit. Ogen dicht: ijzersterke classic FF vibe. Uitstraling doet me ook erg aan Ogre Tactics: Let Us Cling Together denken.
Op de leak lijst van gratis games in de Epic store: December 22nd – Mutant Year Zero: Road to Eden December 23rd – Vampyr December 24th – Pathfinder: Kingmaker December 25th – Prey
Oehhhh Moon Crash! Die heb ik nooit gespeeld. Volgens Skill Up een succesvolle Deathloop. Al was deze jaren eerder, haha
Moon Crash wil ik eigenlijk nog een keer liever doen dan Deathloop. Heb de Skill Up review over Deathloop gezien en daarin werd juist Moon Crash aanbevolen.
Al een aantal jaren geen Fifa gekocht. Mijn belofte hield geen stand. Kijken wat @Fiasco en @Reckuuza zo leuk vinden aan die kut game.