Maar nu is het meer een open wereld? Dat laatste begrijp ik nog niet helemaal met dit perspectief. Art ziet er inderdaad heel stylie uit.
Windjammers 2: moderne versie van de Neo Geo arcade hit. Vooral geschikt als couch en online MP. Van de makers van SOR4 (Dotemu).
Lijkt me ook niet een heel bijzondere game, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik die vent van Worth a Buy veel te emo vind in zijn reviews. "I just don't give a f*ck anymore! What's the point?" etc. hoor ik hem zeggen. Fijn dat je ons even deelgenoot maakt in jouw gevoelsleven, maar op dat moment weet ik nog steeds niet wat het probleem is met de nieuwe Rainbow Six. Daarvoor moet ik eerst minuten lang geklaag van deze reviewer voor aanhoren. EDIT: Op dit moment zijn dit de directe concurrenten Back for Blood en GTFO. Deze laatste titel is behoorlijk hardcore begrijp ik.
Monster Hunter Rise is enkele maanden geleden ook uitgekomen op de PC. Een goede port zo te zien, al was de Switch versie grafisch natuurlijk niet al te veeleisend.
Als je van te voren Frank Sinatra en Final Fantasy in één adem zou noemen zou ik je voor gek hebben verklaard. Maar hee Koei heeft toch een manier gevonden. Wat een vreemde vogel is deze titel, in meerdere opzichten. Misschien iets voor Geel.