Er is in de game een of andere store waar je dingen kunt kopen met ingame geld. Een boost voor je online pro, nieuwe kits en ballen. En dus blijkbaar die financial take over. Dat geld is gekoppeld aan je EA Football Club account. Per gespeelde/gewonnen wedstrijd verdien je 50? 150? Dunno. Hoe dan ook, om die financial take over te kopen moet je minimaal een EASFC level hebben van 39. Ik ben 36. Dus sorry, van mij kun je het niet krijgen.
Met Ubi als publisher heb ik nog hoop. Oh, ik was ernaar opzoek en dat was de eerste die ik tegenkwam.
Thanks! Kan alleen niet vinden hoe ik 'm nu kan gebruiken Als ik jouw die packs wil sturen krijg ik de melding dat je 'm al in je bezit hebt...
Klopt heb ze al maar dacht dat ik ze dan nog een keer extra zou krijgen Jammer dan Volgens mij als je de pack geopend hebt krijg je binnenkort in je carrière gewoon een melding dat iemand je club heeft gekocht oid. Je hoeft dus niets zelf te doen
Gewoon zoals eigenlijk elke LEGO-game. Dit keer gewoon weer een HUB world waar je levels opstart. Gameplay is gewoon weer fijn! Veel cutscenes direct uit de film (dus eigenlijk eerste de film kijken!). Lekker kleurrijk en bovendien volledig opgebouwd uit LEGO-stenen zoals uit de film. Splitst alleen vaak qua filmpjes, ene moment is het een cutscene uit de film en de ander een normaal filmpje met een afschuwelijke resolutie. Oh en niet doorvertellen maar de week vanaf 24 feb is het weer 3=2 bij Saturn. Week van Thief onder andere, PS4-games doen mee.
Zal het niet doorvertellen maar ik dank u wel vriendelijk voor de tip! Heb nog een kadobon van 50 euro liggen
Denk het niet. MM had als laatst een 3=2 en toen was de korting via de website normaal. Gezien ze het hetzelfde zijn denk ik dit keer dus niet.
Dulle & Fii, is NBA een beetje te spelen voor noobs? Heb 2k13 vorig jaar nog eens geprobeerd maar vond het zo gruwelijk moeilijk
Heeft wel een wat hogere drempel dan andere games inderdaad, maar als je er wat tijd in wilt steken is het echt een toffe sportgame.
Stap 1: Zet het standaard niveau wat lager. Ik speel zelf vooral de MyCareer (waar je alleen je eigen speler hebt en bestuurt), en na dat een flinke tijd te hebben gedaan werd ik nog ingemaakt in een reguliere match. Het is moeilijk, maar zeker ook leuk! En de presentatie + graphics zijn natuurlijk ook gewoon absolute top!