1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ga er vanuit dat ook deze update wordt toegevoegd aan een complete edition uitgave op disc/download. De Ultra Champion Edition! ;)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421






    Ghostwire: Tokyo kreeg al het podium in meerdere "state of plays" en komt 25 maart uit. Opvallend is deze horror & first person shooter game zeker, maar is de gameplay ook goed?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2022
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het spel is nu ook aan zijn einde.

    Eerlijk is eerlijk SFV had een heel slecht begin. Maar toen het goed was aangepakt was het samen met Tekken 7 toch wel het belangrijkste spel in het genre gedurende een aantal jaar.

    Als je geen SF fan bent of niet van het genre houdt zul je dat ook niet met een Final Edition uitgave worden.

    Het mooie aan Street Fighter naast de geschiedenis is dat zowel casual spelers als fighting game fanatiekelingen zich ermee kunnen vermaken. Ook is de cast ondanks dat je altijd een tier list hebt zeer goed gebalanceerd. Er is zelfs iemand die ooit met het laagst gerankte karakter een belangrijk toernooi heeft gewonnen. Leuk om te kijken als je van dit genre houdt.


     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ja maar.....Fuckonamio_O
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Post deleted, speciaal voor jou.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik hoop het echt, want de game lijkt me op zich goed, maar geen zin om maar een half roster te hebben, en ook geen zin in idiote Season Passes.
    Ik ben uiteraard bekend met de Street Fighter games (heb er sowieso nog 2 voor de Megadrive liggen, inclusief 6-button joypads), SF2 Turbo zelfs nog op de PC Engine gespeeld toen ie net uit was in Japan/Hong Kong, SF3 op Dreamcast, SF4 op Xbox, Alpha 3 Max op PSP, etc, dus ben wel fan van de serie en van het genre, maar ik ga gewoon geen games kopen waar ik tegen een roster aan kijk waar ik de helft van de characters niet kan selecteren. Daar erger ik me teveel aan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Eigenlijk blijven dan weinig games over. De meeste games beginnen met een startroster en gedurende 3 jaar of meer worden er nog iets van 16 karakters toegevoegd.

    Deel SF4 was hier een goed voorbeeld van met later ook een Super en Ultra editie.

    Ik weet ook niet wat beter is dan. Je kunt wachten op de laatste versie met alle DLC erin maar dan zijn vaak de spelers die nog online spelen de mensen die het spel al jaren spelen.

    Juiste de eerste paar maanden na release zijn bijzonder omdat er spelers van alle niveaus zijn en omdat de matchups nog niet goed bekend zijn.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik speel sowieso fighters niet online. Ik ken mijn beperkingen. Ben in de 1 tegen 1 op de bank vaak al de mindere …:D

    Je hebt gelijk dat er dan weinig fighters overblijven, maar heb me prima vermaakt met de Ultimate editions van Injustice 2 en Mortal Kombat 11, en heb verder ook Guilty Gear Rev 2 en die Crossover game Blazblue Crosstag Battle. Het is een leuk genre om in je collectie te hebben en zo af en toe eens tussendoor te spelen, maar ben geen hardcore fan ofzo dus ga ook niet 100+ euro tegen zo game aangooien. Gewoon af een toe eens 20-30 euro om een Complete edition te kopen, wanneer die er is.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Een nieuwe Borderlands! Maar is het ook goed?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Blijkbaar wel! Maar koop deze wel een keer in de aanbieding, niet zo'n haast mee op dit moment
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tina was voor mij wel een belangrijke reden om Borderlands 1 leuk te vinden. Ad&d fantasy spreekt me ook aan, dus gouden combinatie? Coop natuurlijk ook leuk. Maar dit soort titels koop ik ook vooral afgeprijsd.

    EDIT: Een nieuwe tactische RPG? Momentje, even mijn portemonnee halen! <3;)



    Genre: RPG, Strategy.
    Developer: Square Enix, Lancarse.
    Publisher: Square Enix.
    Release Date: 2022.
    Platform: Microsoft Windows, PS5/PS4
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2022
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedoel je niet deel 2 of de presequel? Ze zat namelijk niet in deel 1.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het was idd deel 2.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Kirby and the Forgotten Land, voor de allerkleinsten of gamers met een jong hart. Ziet er verrassend leuk uit moet ik zeggen! :thumbs:
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    De Game of Thrones van de JRPGs. Crossbell verbindt de Trails in the Sky serie met de Trails of Cold Steel serie. Ik moet er überhaupt nog aan beginnen, maar hoor niets dan lof. Vooral het schrijfwerk (worldbuilding & characters) schijnt top-of-the-line te zijn.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Etc...

    Leuke hook en beter dan ik had verwacht! :thumbs:
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik zou de game wellicht overwegen als ze niet zo’n fucking belachelijk Nederlandse titel op het hoesje hadden gegooid …
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Via Xbox Insider app kan je dit weekend de Evil Dead: The Game beta spelen.

    Step into the shoes of Ash Williams or his friends from the iconic Evil Dead franchise and work together in a game loaded with over-the-top co-op and PVP multiplayer action! Play as a team of four survivors, exploring, looting, managing your fear, and finding key items to seal the breach between worlds in a game inspired by all three original Evil Dead films as well as the Starz original Ash vs Evil Dead television series.

    https://news.xbox.com/en-us/2022/03/23/evil-dead-the-game-closed-beta-begins-march-25th/
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    who fking cares
     

Deel Deze Pagina