Wauw, gaaf zeg! Strakke Doom remake, in de stijl van Doom 3. Ook alle omgevingsgeluiden en effecten, zeer sfeervol gedaan! EDIT: Bakken sfeer zeg. Wordt ook sterk benadrukt door het ontbreken van muziek. Sterke Aliens vibe. Dat doet mij er aan denken dat ik ooit nog eens Doom 3 oppak. En Quake 4 als ik dan toch bezig ben. Zoveel games nog om te spelen.
Deathloop in aanbieding gekocht. Was eerst niet enthousiast maar nu de zijwieltjes eraf zijn is het best wel vet.
Mad 1976 is een toffe gast. EDIT: Ja, zelfs dit berichtje heb ik moeten editen. EDIT2: Komt zo ook weer niet heel spontaan over he.
Toffe city builder. Blij dat Mack ook veel indie games doet waar die heel vaak wel tevreden over is. Beetje dure game, maar wel veel mod support. Aanrader om de game op maximale snelheid te spelen. Laid back game waar je je amper tot niet zorgen hoeft te maken dat je werk in rook opgaat. Ik moet echt meer PC gamen. Zie mede door dit kanaal steeds meer potentiƫle parels voorbij komen die vooralsnog niet op consoles te krijgen zijn. PC Masterrace?
Vond er toen al weinig aan. Buiten dat is de game door velen gewaardeerd maar de Switch voelt toch aan als 5 leuke Nintendo titels verspreid over 3 jaar en de rest is gewoon heruitgave van Xbox 360 titels.
Kon even geen Tales of Arise topic vinden ....maar uitgespeeld! @BigSyke Was jij er ook al mee bezig of afgerond? De eerste 20 uur vond ik matig maar de laatste 30 dan wel weer erg gaaf! Na Vesperia m'n favoriete Tales game. Misschien nog wat postgame dingen doen komende tijd. Maar eerst rustig aan beginnen met Edge of Eternity.
Vond het een hele.toffe game maar niet uitgespeeld. Ben in de vulkaan onderweg naar Lenegis. Het verhalen de karakters vond ik nog erg spannend. Maar steeds dezelfde vijanden minder. Combat werd eentonig. Toch al 35 uur.of meer erin zitten. Toen lonkte Elden Ring ineens. Ik ga hem zeker nog afmaken. Mijn 3e favoriete Tales game. Vesperia is nummer 1, Tales of Destiny nummer 2. Ook stuk nostalgie omdat dat de eerste was die ik speelde.
Ze zeggen het. Al heb ik al jaren geen Final Fantasy meer gespeeld die daarop lijkt. Ander soort gevechtssysteem. Characters vind ik meer weg hebben van The Last Remnant.