1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.663
    *games spelen

    ** Games gamen
     
    Dududu vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als ze Shin Chan in Nederland uitgeven met Nederlandse dub dan reis ik af naar Nintendo NL HQ met mijn tractor en hooivork en dan gaan ze voelen …
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    SHAG STEM LOVEIT
     
    Modder-Eter en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    yeah we cant play this here fam
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Indeed en dat is misschien maar goed ook.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Alaloth: Champions of The Four Kingdoms
    Ontwikkelaar: Gamera Interactive
    Uitgevers: Gamera Interactive, All in! Games
    Platforms: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
    Genres: Actierollenspel, Avonturenspel, Vechtspel

    Early days, early access. Een indie RPG waar ik stiekem erg naar uit kijk. Veel diepgang voor het budget en de kijkhoek is isometrisch. Desondanks is de combat redelijk hardcore, bijna souls like. Gevechten hebben een survival karakter. Objecten hebben gewicht en aanvallen & blocks kosten stamina. Wat ik zelf gaaf vind is dat er andere kampioenen/helden in de wereld van Alaloth bestaan, die hun eigen avonturen beleven. Dit zijn niet altijd niet je vrienden. Sterker nog, deze helden zijn vaak in directe competitie met jouw doelen en kunnen jou op quests verslaan. Dat doet me ook wel aan Moonstone (amiga) denken, wat ik toen een erg gave game vond. Sowieso vind ik IMHO games die jou als speler niet in het centrum van het universum (durven) zetten een stuk gewaagder. Lukt het de game om de speler succesvol onderdeel van de wereld te maken en te "empoweren", dan doet deze wel degelijk iets heel goed.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Garrett vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zin in!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Eén van de weinige games waarvoor ik een Switch zou willen aangeschaffen. Maar ik ga het niet doen. ;)






    RTS games, je ziet ze weinig op de console. Maar The Valiant valt in die categorie. Lijkt veel weg te hebben van Ancestor's Legacy (ook uit de op console).
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Xenoblade 3 lijkt me wel tof, maar heb de andere Xenoblade games nog niet gespeeld, en deel 1 Voor Switch ligt nog te wachten in mijn backlog, dus zal dan eerst die eens gaan spelen voor ik ooit deel 3 ga overwegen.

    Xeno 3 pik ik dan wel eens over een paar jaar op voor de Switch Pro ofzo. Heeft geen haast.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    De remake van Crisis Core (Reunion), in de engine van FF7 Remake. Heb het origineel nooit gespeeld, dus ik ben benieuwd. Release dit jaar ergens in Q4 op de volgende platformen: Nintendo Switch, PlayStation Portable, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Project Scarlett, Microsoft Windows.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb ik wel gedaan. Geen spijt van!<3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind het er wel echt stukken minder goed uit zien dan FF7 Remake … !? Vooral dat kostuum bij die blonde gast met bril ziet er uit alsof het uit een oude Yakuza game komt.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klopt, vindt de belichting ook vlakker t.o.v. FF7 Remake. Maar als de gameplay leuk is kan ik daar wel doorheen kijken.

    @MAD 1976 Is dit meer een actiegerichte game? Zoiets als Lightning Returns, met maar één karakter in de hoofdrol?
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis dan ook geen full-production remake als FF7 dat is.......gewoon een 'extraatje' zeg maar, tis tenslotte origineel ook een PSP game.
    Ik verwacht dat dit ook geen full price game gaat zijn.

    Ew, FF13, ga je mond spoelen.

    Xenoblade zijn.....tja.....beetje aparte combat, moest ik in het begin echt HEEL erg aan wennen. Auto attack is in deze games (vooral deel 1, deel 2 wat minder) echt heel erg huge en belanngrijk....ik most echt wennen om niet gewoon meteen al mn skills te gebruiken, want tja...dat doe je in elke rpg game zowat, altijd wel iets te gebruiken. Je kunt in principe als elke character spelen, maar je hebt wel altijd 1 vast karakter te bedienen ja.

    Maar als je eraan gewend raakt, dan staat er een echt mooie wereld en verhaal op je te wachten.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De PSP game destijds was wel echt mooi voor die tijd. Heb de game toen een beetje gespeeld, maar vond het verder niet zo boeiend. Heb ook weinig interesse in deze release verder, maar viel me gewoon op (en tegen) dat het er eigenlijk zo matig uit ziet. Zeker niet ‘lelijk’ ofzo, maar Remake is bloedje mooi, en dit ziet er gewoon outdated uit.

    Als de game verder goed is en hij ligt een keer in de budgetbak voor 10 euro, prima, dan pik ik hem natuurlijk mee, en leuk voor de fans van het origineel dat ie nu een heruitgave krijgt, maar verder * shrugs * …
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tis mij nog steeds niet duidelijk wat voor type game dit helemaal is, maar goed. :+
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    jrpg..tis nie zo moeilijk hoor:+
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Crisis Core was destijds een actie RPG. Je bestuurde alleen Zack en kon vechten en rollen. Geen random battles met transitiescherm. Dus de vraag is niet zo gek.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina