1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Moet zeker je genre zijn ja.

    GOW vond ik echt vet. Het kan niet je ding zijn snap ik maar het is niet generiek.

    Het spel heeft coverbased shooting op de kaart gezet. Had vette en originele wapens en de executies maakte dat het heel anders speelde.

    Waar andere spellen steeds grotere MP lobbies wilden met meer spelers was juist de teamplay online met de mogelijkheid kaar te reviven heel verfrissend. En het verhaal was ook nog eens goed.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Bijna allemaal middelmatige games. Alleen Lost Odyssey is wel echt een topper en PGR/Forza inderdaad. SR 2 was wel op de PS3 en die is beter dan 1, zelfde verhaal met Mass Effect.
    Vond de 360 wel echt een top console hoor, speelde daar al mijn 3rd party games op. Maar moest het echt niet hebben van zijn exclusives.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Xbox moest het hebben van eerder zijn dan ps3. En toen ps3 kW.was hij veel duurder dan 360.

    Daarnaast was Xbox Live veel beter dan PSN destijds betreft verbinding en stabiliteit. Tot slot draaide veel games beter omdat de architectuur van PS3 lastig was voor ontwikkelaars.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik mag hopen dat je Mass Effect, Blue Dragon en PGR of Forza 2 geen middelmatige games vind? Forza 2 sowieso beste uit de reeks en Mass Effect SF hit van 2007. Die Leg. Edition afgelopen jaar is ook goed aangepakt. Viva Pinata trouwens ook een hele prima en relaxte game, waarbij ik nog altijd hoop op een editie voor de Series X.

    Dat tweede deel in die reeks was matig inderdaad, maar de eerste heel goed juist. Zat misschien geen hoog tempo in, maar is één van de games die je dag wel weer kunnen opvrolijken omdat je vaak dieren van zwart wit/ naar kleur ziet verschieten. Vond dat gameplay element destijds zo tof.

    Maar goed: Uiteindelijk ieder zijn eigen mening, maar vind de titels die ik noemde zijn naar de mijne echt niet middelmatig. 8)
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Zie ik de review van House of the Dead op XBW. Pfff in zo’n game heb ik denk wel eens zin in dacht ik, heeft ie een 5. Review maar eens lezen. Ik wil ook nog altijd een Wii, alleen al voor die twee chronicles-delen van Resi. Moeten ze meer doen die on-rail-shooters (dacht dat je ze zo noemden).

    Wat mij overigens vandaag opviel was dat Doom voor de Switch weer in de stores beschikbaar is (in dit geval mediamarkt), maar betreft het een downloadable versie. Jammer, want ben juist op zoek naar die met de cartridge (nostalgie). Mag hopen dat dit geen trend wordt, want ik zag meerderen zonder cartridge (zoals Crysis Trilogie).
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Gast je hebt die games (behalve mass effect) amper tot zelfs niet gespeeld man :')
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2022
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Gast. Viva Pinata, PGR zeker wel. Forza 2 ook. Aannames, aannames, aannames. Forza 2 zelfs 1000 GS op mijn oude account en Mass Effect twee keer 100 procent. Viva Pinata trouwens ook op mijn oude account. Daar heeft Mirik mij nog bij geholpen.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Dit ziet er steeds beter uit. Vermintide 2 was goed, al was ik geen fan van het beloningssysteem na elk level. Benieuwd hoe de loot wordt aangepakt in Darktide. Game ziet er grafisch ook erg goed uit. Sfeer en animaties top notch. Coop horde action game.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Niet
     
    Garrett en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Alleen vergeet je te vermelden dat de Xbox 360, mits je er 1 had van het begin, totaal niet stabiel was. Opeens kon je een RROD krijgen (zoals ik een paar keer had en daarna besloot om die te verkopen en een PS3 voor terug te nemen), opeens ging je disc drive even gigantische krassen maken waardoor je spellen niet meer werkten (zelf niet meegemaakt). Xbox 360 was misschien gewoon nog niet af. Met de PS3 heb ik nooit problemen gehad, nooit. En dan had je nog gratis online gameplay erbij!

    Maar een dikke pluim naar Microsoft destijds: wat had de Xbox 360 een zeer sterke en gevarieerde release line-up. We zagen opeens King Kong met een echt zichtbare vacht, Quake 4 was online op een console te spelen, PDZ vond ik erg tof met een tof stijltje, Kameo een leuke platformer, PGR3 was toen echt de shit met cockpit-view mode die echt bizar mooi eruit zag, Condemned.. wat een scary game was en realistisch en natuurlijk COD 2… waanzinnige shooter! Dat hadden ze echt super goed voor elkaar! En ik weet nog hoe mooi GRAW er wel niet uit zag, jezus! Maar die kwam wat later weliswaar.

    Maar dat was ook gewoon een top tijd. Het verschil in graphics was zoveel groter met de last gen… dat heb je nu niet meer. NFS Most Wanted was bijv ook een plaatje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Laatste Deadspace Remake sneakpeak. Meer dan alleen betere graphics komt de "derelict" USG Ishimura in versie 2023 op verschillende manieren meer tot leven...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het is wel een beetje jammer dat dit geen First Person game is, dan zou de spanning nog groter hebben gemaakt omdat je minder overzicht hebt over de dingen om je heen. Echter ziet de remake er wel heel veelbelovend uit. Zolang ik goed uitgerust ben, zou ik dit wel kunnen verdragen. Heb Resident Evil 2 remake voor de helft gedaan en deel 3 tot de laatste boss en dat was in beide gevallen goed te doen. Heb echter wel het idee dat hier veel meer jump scares inzitten. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nieuwe game in de sfeer van Breath of Fire

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Als we het toch over Horror hebben, hoop toch (al heb ik er weinig geloof in) dat P.T. Silent Hills nog ooit het daglicht weet mee te maken. Dat vond ik dus echt Horror van een next gen-level. Continue in diezelfde rot ruimte, wetende dat er wat gaat gebeuren… maar geen idee wanneer. Maar ook echt geen idee. Ook die puzzelelementen in de game. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de demo nog altijd eens moet uitspelen, maar die demo was gewoon echt freaky eng.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    horror inu lanceren?
     
    janter vindt dit leuk.
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Nahhh… je had een stukje in die demo waarbij je door een gloryhole moest kijken. Hoe langer je dat volhoud, hoe meer je staked. Laten we het houden bij XBW inu.

    EDIT: bij nader inzien, richt jij anders maar die horror inu op. Eigenlijk een puik idee!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438






    A Plague Tale Requiem... innocence faded.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2022
    Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Fuck gamepass. Gewoon maar gekocht. Eerste game was fantastisch en developer verdient mijn centjes wel. Morgen lekker mee aan de slag :) Kan niet wachten
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wordt weer genieten, jongen! :thumbs:

    Ben trouwens benieuwd hoe "Uncharted" deze game echt is geworden. Zie Skill Up review (conclusion).
     
    Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het eerste deel gespeeld tot:
    Het punt dat je in die brandende stad een deur moet openen bij vlakbij een grot gat in de straat en je een golf ridders met je slinger moet verslaan om verder te kunnen. Dat heeft ergens zoveel stress gegeven dat ik sinds die tijd ook de game niet meer aangeraakt heb. Was al ergens aan het einde van de game dacht ik, met al je vrienden en na de winter. Overigens ben ik ook pas een paar maanden geleden aan de eerste game begonnen. Wel genoten hoor en hield wel van de rustige momenten in de game. Ga voor dat laatste stuk wel even een recap kijken voor ik aan deel 2 begin. Verhaal is wel echt genieten, maar Hugo wel megavervelend kereltje af en toe. :+
     

Deel Deze Pagina