1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Kut game:+


    Xbox Series S: 1080p/30fps | 40fps on 120hz (51,90Gb)

    Xbox Series X: 1440p/30fps | 40fps on 120hz (51,90Gb)

    PS5: 1440p/30fp | 40fps on 120hz (50,03Gb)

    PC: 2160p with Max. Settings (47,07Gb)
    (RTX 4090, 3080, 3070Ti, 3060Ti, 3050)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ook echt weer een like van Reckuuza. :+
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dan zou ik goed overwegen of deel 2 iets voor jou is. Die schijnt nog wat heftiger te zijn dan deel 1.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Maar ook langer en met meer rust momenten. Dat had ik al gezien. Wie niet waagt, wie niet wint zeggen we maar. :) En overigens was het alleen bij het stuk uit mijn spoiler. De rest van de game heb ik dat amper tot niet ervaren. Was goed te doen. Haatte het vooral dat ik het alleen moest doen en dat leidde tot een beetje teveel pogingen die mijn stress niveau alleen maar erger maakte. Het was enkel bij dat stukje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    game is wel 30fps just sayin
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Las dat hij niet heel goed geoptimaliseerd is/performed ja... Maar heb best wel beest van pc staan en er komt een day one patch dus heb wel vertrouwen. Wel jammer voor consoles. 30fps is echt niet meer van deze tijd joh
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    zat wat walktroughs te checken, helft is 25fps volgens mij. beetje rondrennen, met dingen gooien en ratten vermijden. ziet er leuk uit
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679




    Het eerste deel is nog steeds een van mijn favoriete Switch games.
    En net als die is dit dus weer een enorm goede game!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    ik zit dit elke x te checken en denk van ja ik wil gewoon lekker platformen met al die fuckers en dat kan dus precies allemaal niet.

    TROEP
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    ===================
    [​IMG]
    RedPandaBloke
    2.9 hrs


    POSTED: 18 OCTOBER
    Absolutely beautiful game, with an amazing sound design. While the game obviously requires A LOT to run, i have to say playing the game in 4k with a RTX 4090 have been an absolute blast. The game have some of the most beautiful scenery i have seen in any game, and i think the sacrifies in performance requirement is absolutely worth it. The story expands on the original, in a way i can only describe as perfect. And i hope to see more sequels in the future, i'll now get back to playing the game :)
    ===================

    Ik heb deze Plague Tale Requiem Steam review met een "funny" beoordeeld. O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2022
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Omdat?

     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Welke PS VR games waren naar jullie idee gaaf en gaven jullie een ‘revolutionair’ gevoel als in de zin van ‘wow ben echt in een andere wereld’? Toevallig iemand Skyrim in VR gespeeld? Zoja, hoe was dat?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De verwijzing naar de RTX 4090. Er zijn wel meer klachten over de technische performance van deze game. Deze gelukkige gebruiker heeft al een RTX 4090 weten te bemachtigen, een videokaart die op dit moment minimaal 2200 euro kost. In ieder geval draait de game op deze videokaart wel goed. Ietwat overdreven allemaal, maar ik vond het wel grappig.

    Megekko.nl - Graphics Engine - GeForce RTX 4090

    Edit: ik vermoed wel waar het probleem zit. Goede kans dat elke individuele rat een individuele schaduw afwerpt op zijn omgeving. Dat ziet er natuurlijk ontzettend goed uit wanneer je met honderden, zelfs duizenden ratten geconfronteerd wordt in Requiem. Maar het vraagt ook extreem veel computing power. Kwestie van die optie verlagen, of in het geval van de console überhaupt de schaduwen die ratten afwerpen minder gedetailleerd maken.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Super Hot, Astro Bot, Resident evil VR, Moss, Farpoint, Tetris Effect, Beat Saber, Thumper, Statik, I Expect you to Die, Blood & Truth, Wipeout Omega Collection.

    Slyrim en No Man's Sky waren vet maar wel duidelijk ports en niet native VR. Slyrim werd ik zelf snel misselijk van en graphics wise tegenvallend.
     
    janter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ace Combat 7 had dat volgens mij ook, maar ook niet native VR dacht ik. Die beelden vanuit de cockpit waren wel echt sick af. _O_
     
    Zifnap en janter vinden dit leuk.
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    En wat wordt er bedoeld met ‘niet native VR’? Dat de game niet is opgebouwd speciaal voor VR?

    Want wat is beter in een native VR game dan?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik me erbij voorstel is net als met 3-d films destijds. Als je een 3d tv en blueray speler had had je echter 3 films. Zoals bijvoorbeeld Saw 3-d. Dan vloog er een mes door de kamer en kwam dat echt op je af gevolgen net als bloedspetters.
    Je kon ook een gewone film op 3D modus zetten en je had van die neppe 3d films. Dan leek het meer alsof je in een kijkdoos keek. Dan zag je wel diepte, dus de overkant van de straat leek verder weg dan de stoep waar de hoofdpersoon liep, maar er kwam niks op je af.

    Dit verwacht ik met niet-native VR ook. Dat het meer voelt alsof je in een kijkdoos kijkt met een paar lagen diepte maar dat het minder interactief aanvoelt alsof je echt in die wereld bent.
    Ik verwacht dat de native VR ook veel meer slimme dingen bedenkt die je met motions controls kan doen met armbewegigingen en echt wegduiken om dingen te ontwijken.
    Een niet-native VR is gewoon alsof je met dezelfde control scheme speelt alsdat je een controller vast houdt. Je moet dan met stick ontwijken met je karakter inplaats van door zelf weg te duiken.

    Meer mensen hier ervaring mee?

    Beste VR die ik had gespeeld was die Half Life game met Alyx.
     
    janter vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Kunnen we de Mickey-spam even beperken tot Green Mile, want begint aardig vermoeiend/irritant te worden.
     

Deel Deze Pagina