1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    :+
     
    janter vindt dit leuk.
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Oke oke 100 punten :+
     
    Hoosie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.268
    Leuk Bevonden:
    2.938
    Hier bezig met Returnal. Eigenlijk niks voor mij maar net als bij Bloodborne en Elden Ring toch door wat topics te lezen toch lichtelijk hyped. (Zelfs ver na release).

    Vrijdagavond uurtje of 4 gespeeld en hoop frustratie. Zaterdagochtend in 2 uur spelen toch de eerste biome gecleared.

    Game moet je wel echt liggen maar de basis is waanzinnig goed. Ben zelf wel echt slecht in dit soort, eerdergenoemde ook nooit verder dan de helft gekomen oid.

    Zin om vanavond verder te gaan :)
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Returnal wil ik best eens proberen, maar niet voor de huidige prijs. Voor 15-20 euro waag ik de gok wel eens, maar zoals zo'n beetje iedere Playstation exclusive deze gen blijft ook deze game wel heel erg lang heel erg duur. Main character spreekt me ook totaal niet aan.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.268
    Leuk Bevonden:
    2.938
    Blijf me verbazen over die argumenten over games die wel €15 waard zijn maar niet €60 b.v.
    Een game is mijn vrijetijd wel of niet waard, los van de prijs. Als een game mehh is ga ik ook niet gratis mijn vrije tijd verdoen.

    Koop die game voor €50. Is het niks verkoop ik hem voor €30 op MP. Ben ondertussen een volwassen man dus €20 euro voor een avondje vertier is al dikke prima.

    Tijd dat ik moet sparen om een game te kopen is toch wel middelbare schooltijd.

    Maar doe je ding. Je kan via een review en gameplay video denk ik prima inschatten of het iets voor je is.
     
    Tim, Reckuuza, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Ik verkoop games niet, dus dus is 60-80 euro gewoon 60-80 euro. En voor dat geld kan ik 3-4 prima games uit de budgetbakken pakken waarvan ik weet dat ik me er prima mee vermaak.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    waarom verkoop je games niet? ik heb dat ook tijd niet gedaan maar nu denk ik skip want ik raak die singleplayer games na uitspelen toch nooit meer aan. enige singleplayer games die t waard zijn om te houden zijn de nintendo exclusives, want die blijven gewoon consistent in waarde.

    last of us remake nu op de kop getikt voor 40eu, ff spelen, resell weer 30-40 eu. Zoals werkende titel zegt paar euro's voor zooi avonden voor mooi plezier.

    ragnarok ps5 40euro inruilactie gamemania soon, met inlevering bayonetta+vanquish bundel ps4 en diablo 3 ps4, speel die troep nooit en los verkopen is ook 20 per game. uitspelen en weer doorverkopen voor 50eu, vind t prima.
     
    janter vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    En als er nooit een remake komt of wat dan ook, wat jij zo graag wilt, dan hebben wij het origineel nog. Als je dan tien jaar in de toekomst bent en er is nog steeds geen remake, dan kun je altijd nog eens door het origineel. Nu ook weer met Fallout - New Vegas. Daar is het Yi-Long en ik denk ik ook om te doen. ;)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    ;)
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Vertel hem even wat over dat XBW inu system met 6 tot 8 cilinders. Heerlijke staking als je verkoopt, heerlijk. Games verkopen bedoel ik.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Yerewn vindt dit leuk.
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    XBW is echt het afvoerputje van reviewgames geworden. Vraag me af of ze nog wel eens Triple A titels binnen krijgen.

    Stel je voor dat je echt je best doet voor die fucking Nickelodeon game. Hou toch op man.
     
    Cyndris, Alexknl, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Pas maar op dat ze je VIP status niet afpakken. :+
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik hoorde anders toch echt her en der vandaag dat Swedish House Mafia ipv de dots vervingen met X B W.

    maar zonder dollen, wie zit eigenlijk achter XBW?

    Zou het wel mooi vinden als XBW een YT channel gaat beginnen met blije leden op de bank die lekker slaplullen en met taarten gooien. En stronken gaan reviewen op de Adam toren.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Musk in een combideal samen met Twitter
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha is dit te bot? Ik vraag me gewoon af wie dit boeit. Ik ben nu een ouwe chagrijn, maar in mijn tijd schreef ik de reviews van Rayman Origins. Black Ops 2 en Gears of War 3, om maar een paar games te noemen. Nu moet ik het doen met WW1 Isonzo – Italian Front, The Gallery en Nickedick SLIME SPEEDWAY 3.
     
    Daz, Yellow 13, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina