1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ben benieuwd of het gaat slagen. Ik heb op zich wel interesse in VR, eerste generatie overgeslagen want karige hardware, maar de potentie van de technologie/games altijd wel gezien.

    Maar bij deze vraag haak ik wel echt meteen 100% af.

    300-350 euro, inclusief games, zou prima zijn geweest voor iets dat je af en toe eens opzet wanneer er een paar goede games voor beschikbaar zijn.

    Zal me in ieder geval niets verbazen als we voor eind 2023 een paar leuke bundel-aanbiedingen voor 400 euro ofzo zullen zien. Tenzij ze echt geweldige system-sellers qua games hebben, en kunstmatige schaarste voor de extra hype.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Wat ik al aangaf, vind het bijzonder dat je er meer voor vraagt dan bij het begin van VR. Al krijg je er wel meer bij (voelt gedwongen aan). Daarbij zie ik wel gebeuren dat het een flop wordt, mede door die prijs. Ik zie games dat ik denk: indie shit?
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199



     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.943
    @inoway ik twijfel nog een beetje. Wat zeg jij ?

    Ik had de vr1. In een soort van hype ook alles gekocht was los en vast zat. Veel games niet eens opgestart o.a. Skyrim VR.

    In de zomer was het echt te warm met dat ding op en op andere momenten zat ik liever relaxt op de bank. Het was gewoon heel intens. Voor €600 euro is de stap om er af en toe wat mee te doen wel een stuk groter, maar de prijsstelling verbaast me niet.

    Een no mans sky heb ik nooit gespeeld. In VR lijkt me die best tof. Je had ook zon online shooter toch die best wel goed was.

    Een 4 tegen 4 o.i.d. met een fatsoenlijke map en beetje gericht op stealth en tactics lijkt me wel wat. Al zullen mijn vrienden die bril niet kopen terwijl het dan juist leuk is met fatsoenlijke communicatie.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Voor mij was Batman toen de kandidaat om system seller voor VR te zijn. Tot ik het probeerde en het gewoon ps3 graphics waren. Toch ben ik wel geïnteresseerd in de psvr2
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Het lijkt mij ook best leuk met racegames, kan je tenminste wat fatsoenlijk om je heen kijken.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Yeah, er zijn best aardig wat genres en toepassingen waar VR best een toevoeging is, alleen zoals ik al aangaf bij mijn redenen om de eerste VR set over te slaan, de karige hardware, dus wat Yerewn zegt, games die er gebruik van maakten kregen dan een flinke downgrade in de graphics, en dat verpest het dan toch flink.

    Als de hardware dit keer wel krachtig genoeg is, dan even wachten op een leuke aanbieding en een goede line-up aan games, en dan lijkt het me erg leuk.

    Maar zeker niet voor 600 euro. Dan mogen ze er om te beginnen wel flink wat games bij gooien.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.943
    Dirt Rally in VR was wel waanzinnig ja inclusief mijn playseat. Die was ik helemaal vergeten. Driveclub was echt te lelijk.

    Vond games als Eagle Flight, Ultrawings en Dick Wild (met de vr gun) wel nice.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869


    ziet er dik uit tbh
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dit had zo'n geweldige melee game kunnen worden. =( Zonde dat ze dat er niet bij hebben gedaan.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Bijna klaar met A Plague Tale 2. God Mode is geen overbodige luxe. Tering wat intens soms. 8)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    klinkt als een plaag
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Op tijd je rust pakken geel
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    je zou dit maar tegelijk met ragnarok uitbrengen

    [​IMG]
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, wat zou die uitgever bezielen he.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869

Deel Deze Pagina