1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Deel 3 is inderdaad gewoon een zeer solide game. Wat meer op actie gericht dan deel 2 en wat minder op het ontdekken, dus wel wat anders dan RE2:R en is een stukje korter.
    De voornaamste kritiek komt van de mensen die het origineel hebben gespeeld en veel locaties missen uit die versie.

Deel 2 is wel de veel betere game. Wil je meer na het uitspelen? Dan zou ik zeker voor RE3:R gaan tijdens een van de vele keren dat die in de aanbieding is.

Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Missen er locaties in de remake? Dat wist ik niet. Of bedoel je deel 2 versus deel 3.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    De remake van deel 3 mist inderdaad een aantal locaties die in de originele game zaten, waaronder een iconische. Dus ik begrijp wel waarom de die hard fans negatief zijn / waren over die game.

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Enig idee waarom de devs dat gedaan hebben? Vind het wel apart namelijk en kan mij ook niet herinneren dat ik dit in de reviews heb gelezen. Normaliter zou een remake superieur moeten zijn. :)

EDIT: ik lees net wat artikels en de makers wilden de remake "realistischer" maken zo te zien. Dat vind ik toch wel een dubieuze benadering voor een remake. Deze strategie is toch ook niet toegepast in de remake van deel 2? Interessant dit.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb me vermaakt met de demo en dat kwam vooral door de combat. Maar de wereld en de interactie daarin vond ik wat magertjes. Deed me best erg denken aan Dragon Age: Inquisition. Een fotootje maken hier, een schuifpuzzel in een kist daar, enkele torens om de map te verkennen, verspreidt diverse combat challenges en dat alles bij elkaar gehouden door los aanvoelende parkour en mobs die je tussendoor bevecht. En natuurlijk verzamel je allerlei "mats" om equipment te upgraden. Enfin, niets dat jullie al honderden keren hebben gespeeld. Wereld voelt daarnaast ook erg leeg aan; het is eerder een speelgrond voor alle voorgaande interacties. Er is veel commentaar tussen de heldin en haar armband, maar sommige opmerkingen worden ontzettend vaak herhaald. Geen must-have voor mij, maar nogmaals de combat is best stoer. Veel verschillende moves en spreuken. Mooie effecten. Heel speelbaar in performance modus. Ik vond het niet draaien in RT (ray tracing) modus. Ben benieuwd naar de reviews.

Laatst bewerkt: 11 dec 2022
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    2 was briljant, maar deel 3 vond ik maar mweh en bovendien te makkelijk ook. Deel 2 alleen op de PC uitgespeeld. Echt een hele mooie game en speelde fijn. :)

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wow volgens mij nog nooit een game gezien met zoveel celebrities erin.

Wordt dit wat?

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Def Jam Fight for New York?

Geen idee of het wat wordt. Grafisch ziet het er best aardig uit, en misschien dat dit soort B & C celebs dan juist gezien gaat worden als minpunt, als gimmick om de aandacht op zich te vestigen als game …

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

"The Emo kids" boekenclub hahaha... ohh god, deze game is zo niet voor mij bedoeld. :D

EDIT: Trouwens die hele young adult toon vond ik ook sterk terugkomen in de demo van Forspoken. I'm edgy because I hate the world! ;)

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Er is gameplay van het tijdens The Game Awards aangekondigde Crime Boss: Rockay City onthuld.

In de gameplay is te zien hoe het spel zich richt op coöperatieve first-person actie, waarbij het plegen van een grootschalige overval de boventoon voert. De video duurt meer dan zes minuten en is hieronder te bekijken.

Crime Boss: Rockay City werd eerder deze week tijdens The Game Awards aangekondigd. De game wordt uitgegeven door 505 Games en ontwikkeld door Ingame Studios.

De coöperatieve shooter draait om Travis Baker (Michael Madsen), een crimineel die de maffia over wil nemen nadat de voormalige hoofd van de familie komt te overlijden. Spelers kunnen hun eigen crew samenstellen en zowel alleen als met een andere speler een campagne doorlopen waarbij ze langzaam maar zeker de macht in Rockay City proberen over te nemen. Daarbij kunnen er - net als in Grand Theft Auto 5 en Payday - grootschalige overvallen worden gepland en gepleegd.

Naast Madsen spelen veel andere bekende acteurs een rol in de game. Denk aan Danny Trejo, Kim Basinger, Danny Glover, Michael Rooker, Chuck Norris en Vanilla Ice.

Crime Boss: Rockay City komt op 28 mei 2023 uit op Epic Games Store. De komende dagen kan de game met 40 procent korting gereserveerd worden. Later in het jaar moet de game ook naar PlayStation 5 en Xbox Series X en S komen, maar meer details ontbreken nog.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Gaaf, een nieuwe Fire Emblem. Wat zou ik graag eens deze serie op een ander platform willen zien.

Garrett vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    staat die niet op gamepass?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nintendo en gamepass, dat is vloeken in de kerk.

Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.980
    Die ga ik kopen. Niet spelen waarsch maar wel kopen

Zifnap, Reckuuza en Modder-Eter vinden dit leuk.
  15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Oh yeah ODST uitgespeeld. Tof spel. Kenmerkend en erg leuk aan de game zijn de punten waarbij Rookie iets inventariseert en daarop bouwend een flashback komt. Zeker aan te raden. Nu 50 cent blood on the sand? Hmmm

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Blood on the sand een andere keer maar :)

Eerst BOPS 2

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    dus hoe is die mega insane EXCLUSIEVE GAME PASS GEM high on life dan

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Meer knokken in River City Girls 2. Maar is deze titel gewaagd aan Shredder's Revenge?

Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Conflict resolved! ;)

Deel Deze Pagina