1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Beetje op de helft van bops 2. Vermakelijk so far en wel leuk met die flashbacks. Cods vervelen ook nooit :).

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    truly livin in 2010

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Lijkt me toch wel leuk. Joke score!

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Ondanks alles, het is inderdaad een flinke demo met veel gameplay. Waarschijnlijk ook early code en ik hoop nog steeds op meer of beter geïntegreerde verhaal elementen in het eindproduct.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    That’s why XBW Inu has been succesfull! - Infantino

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Jajaja Black Ops 2 uitgespeeld mensen :). Goed verhaal, prima characters, mp is dope en o ja leuk met die combo van flashbacks en tegenwoordige tijd. Mp zet ik nog wel aantal keren aan wellicht.

Op naar de volgende!

Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Begonnen met Halo Reach. Eerste wat me opviel na ODST te hebben gespeeld (en ik denk ook de andere Halo’s) is dat de game anders is met het schieten. Maar goed, went gauw! Lekker verfrissende wereld tot dusverre, net een andere kleurenpallet en ook eens een andere voertuig in de game (the truck). Tevens een nieuwe enemy al vrij aan het begin tegengekomen, hebben ze goed gedaan met Reach. En het voelt ook fijn dat je als team optreedt ipv in je uppie bij menig andere Halo.

Zifnap vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    The Callisto Protocol uit. Een 7.5 bij nader inzien. Graphics en sfeer top. Variatie in enemies is beperkt. De gore is wel waanzinnig! Vervelend dat de game bepaald waar je wel of niet mag rennen.
    Het dodgen blijft een beetje matig met meerdere tegenstanders en de bossfight(s) is/zijn kut. Verhaal was wel goed imo. Campaign had niet langer dan die 9 a 10 uur hoeven duren. Goed geweest zo

Nu gestart aan High On Life. Toch wel heerlijke humor, mooie kleurrijke game. Wel wat eentonig denk ik, maar met een 10 uur campaign prima voor tussendoor.

10u is echt prima voor (quasi) lineaire games

Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954

ffs

Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    S

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Lekker toch voor behoud van XBW. Jij lokt de jongeren en ik de oud volwassenen!

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    kan je vertellen dat we beiden pcies niemand lokken

Cyndris en janter vinden dit leuk.
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Zeer elegant gebouwd. Wat me verder positief opvalt zijn de prettig snelle combat animaties en goede muziek. Deze titel ga ik zeker een keer spelen. <3

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Volgens mij ben je best wel van games buiten de mainstream om of niet? Valt me op dat velen spellen die jij post ik totaal niet ken. Altijd al in dergelijke game geïnteresseerd geweest?

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik speel beiden even graag, maar de triple-A titles vind ik iets minder interessant om over te posten. Dat komt soms omdat er toch al zoveel reclame over gemaakt wordt en soms omdat de gameplay voor mij verrassing ontbeert. Daar zijn het het natuurlijk ook "mainstream" titles voor, games gericht om een zo'n groot mogelijk publiek aan te spreken. Ik hou van ambachtelijke kwaliteit en dat mis ik nog weleens in dat soort grote games. Maar als het extreme budget van een triple-A game effectief wordt aangewend is de ervaring ongeëvenaard.

Ik heb dit voorbeeld al eens eerder gegeven, maar als dit films waren is de triple-A game een blockbuster film. De indie game is een filmhuis film. Ook daar kan ik van allebei genieten, maar het vervult wel een andere behoefte.

Laatst bewerkt: 19 dec 2022
  17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    hij heeft tijd teveel

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eerder te weinig.

Laatst bewerkt: 19 dec 2022
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik nader het eindslot alweer van Halo Reach. Toffe game, maar denk toch dat ik de voorganger ODST leuker en beter vond. ODST vond ik qua verhaal gewoon een stuk boeiender met al die flashbacks omtrent de voorwerpen die door jou als character werd gevonden. Halo Reach is meer van het reguliere Halo, wat we al kennen (Halo 1 - Halo Reach). Paar nieuwe voertuigen die weinig toegevoegde waarde hebben tot helemaal niets en die perks die ook bijzonder weinig waarde toevoegen aan de game.

Die jetpack is weliswaar funny, maar jammer dat er te weinig puzzelelementen zijn toegepast waardoor dat goed uit zijn voeten zou komen.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tissues bij de hand houden.

Deel Deze Pagina