Beetje op de helft van bops 2. Vermakelijk so far en wel leuk met die flashbacks. Cods vervelen ook nooit .
Ondanks alles, het is inderdaad een flinke demo met veel gameplay. Waarschijnlijk ook early code en ik hoop nog steeds op meer of beter geïntegreerde verhaal elementen in het eindproduct.
Jajaja Black Ops 2 uitgespeeld mensen . Goed verhaal, prima characters, mp is dope en o ja leuk met die combo van flashbacks en tegenwoordige tijd. Mp zet ik nog wel aantal keren aan wellicht. Op naar de volgende!
Begonnen met Halo Reach. Eerste wat me opviel na ODST te hebben gespeeld (en ik denk ook de andere Halo’s) is dat de game anders is met het schieten. Maar goed, went gauw! Lekker verfrissende wereld tot dusverre, net een andere kleurenpallet en ook eens een andere voertuig in de game (the truck). Tevens een nieuwe enemy al vrij aan het begin tegengekomen, hebben ze goed gedaan met Reach. En het voelt ook fijn dat je als team optreedt ipv in je uppie bij menig andere Halo.
The Callisto Protocol uit. Een 7.5 bij nader inzien. Graphics en sfeer top. Variatie in enemies is beperkt. De gore is wel waanzinnig! Vervelend dat de game bepaald waar je wel of niet mag rennen. Het dodgen blijft een beetje matig met meerdere tegenstanders en de bossfight(s) is/zijn kut. Verhaal was wel goed imo. Campaign had niet langer dan die 9 a 10 uur hoeven duren. Goed geweest zo Nu gestart aan High On Life. Toch wel heerlijke humor, mooie kleurrijke game. Wel wat eentonig denk ik, maar met een 10 uur campaign prima voor tussendoor. 10u is echt prima voor (quasi) lineaire games
Zeer elegant gebouwd. Wat me verder positief opvalt zijn de prettig snelle combat animaties en goede muziek. Deze titel ga ik zeker een keer spelen.
Volgens mij ben je best wel van games buiten de mainstream om of niet? Valt me op dat velen spellen die jij post ik totaal niet ken. Altijd al in dergelijke game geïnteresseerd geweest?
Ik speel beiden even graag, maar de triple-A titles vind ik iets minder interessant om over te posten. Dat komt soms omdat er toch al zoveel reclame over gemaakt wordt en soms omdat de gameplay voor mij verrassing ontbeert. Daar zijn het het natuurlijk ook "mainstream" titles voor, games gericht om een zo'n groot mogelijk publiek aan te spreken. Ik hou van ambachtelijke kwaliteit en dat mis ik nog weleens in dat soort grote games. Maar als het extreme budget van een triple-A game effectief wordt aangewend is de ervaring ongeëvenaard. Ik heb dit voorbeeld al eens eerder gegeven, maar als dit films waren is de triple-A game een blockbuster film. De indie game is een filmhuis film. Ook daar kan ik van allebei genieten, maar het vervult wel een andere behoefte.
Ik nader het eindslot alweer van Halo Reach. Toffe game, maar denk toch dat ik de voorganger ODST leuker en beter vond. ODST vond ik qua verhaal gewoon een stuk boeiender met al die flashbacks omtrent de voorwerpen die door jou als character werd gevonden. Halo Reach is meer van het reguliere Halo, wat we al kennen (Halo 1 - Halo Reach). Paar nieuwe voertuigen die weinig toegevoegde waarde hebben tot helemaal niets en die perks die ook bijzonder weinig waarde toevoegen aan de game. Die jetpack is weliswaar funny, maar jammer dat er te weinig puzzelelementen zijn toegepast waardoor dat goed uit zijn voeten zou komen.