1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Iemand deze game gespeeld? Xcom strategie, in een semi-animé jasje. Toevallig vandaag ontdekt, had er nooit eerder van gehoord. VO is Koreaans (de devs zelf komen ook uit Korea), maar de UI is wel in Engels. Game scoort behoorlijk goed op Steam.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.392
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is de nieuwe game (mmo) van de makers van Warframe, is nog niet uit volgens mij

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Kent iemand Blood nog? Veel gelijkenissen met Cultic, onlangs uitgebracht door publisher 3D Realms. Heeft op dit moment een score van 98% op Steam. o_O

Servantes vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Kerbal Space Program en Shadow Tactics: Aiko's Choice gratis in de Epic Store!

@Tyrant: Geen idee of je de main game ondertussen al eens hebt uitgespeeld, maar het is een erg goede uitbreiding met een zestal leuke missies.

Laatst bewerkt: 6 jan 2023
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Prima games lijst van John Linneman (Eurogamer). Ik vind het altijd mooi om te zien hoe gepassioneerd John praat over alle facetten van games, van gameplay tot muziek. Er stonden twee titels in de lijst die ik nog niet kende en die mij positief hebben verrast...

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Is er ook een lijstje van de beste lijstjes? Word gek van al die lijstjes man...

Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Wat een luxe sprites, animaties & zoom. Dit doet me denken aan een game op de Neo Geo console. Vooralsnog uit op de PC, maar komt ook naar de consoles. Freedom Planet 2 is een hoofddeel Sonic, met wat Gunstar Heroes en Megaman in de mix gegooid. Dat smaakt naar een fijne maaltijd! <3

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is zeg maar Sonic, maar dan goed.

Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

En dit was de tweede titel die mij positief opviel uit bovenstaande lijst. Prachtig sprite werk en kleurrijke graphics. Sterke arcade vibe bij deze titel! Pocky & Rocky: Reshrined (wat een naam ook hè) is op dit moment uit op diverse consoles.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je hem gespeeld? Ik zie deze game vandaag pas voor het eerst en ik vind het er gaaf uit zien. Wat me niet helemaal duidelijk is dat je met een bepaalt karakter ook kunt schieten en hoe dat dan speelt in een Sonic "snel rennen" level.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Persona 3 Portable en Persona 4 golden krijgen 19 januari een release op diverse consoles en de PC (P3P). Iemand hier bekend met de Persona serie? Stel: ik zou dit jaar tijd hebben voor één Persona game, welke zouden jullie dan aanbevelen tussen deel 3/4/5?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Vorige maand toevallig! Was teringmoeilijk dat laatste level met controller.
    Thanks voor tippie, ga hem ff installen.

Modder-Eter vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Gewoon 5 Royal.

Heb 3 gespeeld op PSP, maar kon me niet lang boeien, vrij saaie dungeons. 4 lijkt me qua lokatie wel leuk (meer platte land/dorpje), maar nooit gespeeld. Zowel 3 en 4 zien er vrij verouderd uit.

5 Royal zou prima moeten zijn. Heb alleen non-Royal stukje gespeeld en dat was wel leuk, maar toen ze Royal aankondigden ben ik er meteen mee gestopt. Ben ook niet ver gekomen in 5, en heb Royal voor PS4, maar nog niet gespeeld. En nu wil ik hem waarschijnlijk pas spelen wanneer ik cheap de PS5 versie kan scoren.

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ga voor 4. Persona 5 Royal is natuurlijk wel flashy, maar ik lees heel vaak dat die game veel en veel te lang is voor wat het wil doen. Een normale playthrough kost je al 100 uur.
    4 is met zijn 68 uur al eigenlijk te lang, maar is volgens mij voor velen de favoriet?

In mijn ogen zijn veel (vooral Japanse) RPG's sowieso echt helemaal de verkeerde kant op gegaan. Waar is de tijd gebleven van degelijke main stories met een lengte van 30-40 uur?

Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, deel 3 is dan wel weer het kortst en het thema is intrigerend. Maar ik heb ergens gelezen dat de random dungeons niet echt bijzonder zijn.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    ik ga voor 7

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    /insert random gif

Yi-Long vindt dit leuk.
  19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persona 4. No doubt.

Ja, Persona 5 is mooier, maar qua verhaal kan niets aan Persona 4 tippen. Als je van een goed verhaal houd in games; gewoon spelen, ga je geen spijt van krijgen.

Voor P4G heb ik ooit eens een Vita gekocht. Geen spijt van gehad.

Heb de game ook op PC gekocht maar toen ik hoorde dat er een PS5 release kwam ben ik gestopt. Groter beeld is toch wat fijner. :+

Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik denk dat velen deze games ook gewoon spelen vanwege het fight-system en tactiek etc, en het verhaal eromheen is dan leuk, maar veel fans van het genre vinden dat grinden en levelen wel fijn.

Speel nu Nioh 2, en dat verhaal stelt niks voor, maar je speelt het 100+ uur vanwege het vechten, upgrades, nieuwe loot, etc.

Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina