Het draait om bewijs van je zorgverlener hé? Diagnose vorming, josti tosti gedrag verklaren en dergelijke. Maar goed, we dwalen weer af en en anders triggered dit Jorrie weer.
de enige die getriggered is ben jij over t feit of dit jorrie wellicht kan triggeren en deze post zal jorrie weer liken
Wat zijn we toch weer voorspelbaar. Uit rancune ga ik je post niet liken, daar heb je vast niet van terug.
de enige die getriggered is ben jij over t feit of dit jorrie wellicht kan triggeren en deze post zal jorrie weer liken
Orcs Must Die, maar dan in 2D. Castle Of Alchemists release: Q2 2023. Helaas ook nog geen demo, maar het ziet er nu al gaaf uit.
Metroid 2 heeft in 2017 een officiële remake gekregen van Nintendo. Dat was Samus Returns. Maar een toegewijde fan (Milton Guasti) was zelf ook al met een remake bezig. Another Metroid 2 Remake bleek later zo goed te zijn, dat het Samus Returns zou rivaliseren in kwaliteit. Nintendo heeft dit project in eerste instantie gestopt, maar Milton is in het geheim doorgegaan en heeft de laatste update van de release versie uitgebracht in februari 2020. En het geniale is: deze versie is nog steeds te downloaden op de volgende link: https://am2r-another-metroid-2-remake.en.uptodown.com/windows Milton's werk bleef niet onbekend. Hij zou later voor Moon Studios gaan werken aan Ori and the Will of the Wisps. Maar AM2R? Deze remake werd een groot succes en gelauwerd door Metroid fans. Hier is een review: Wil je een keer een game uit de Metroid serie spelen, maar je hebt geen Nintendo console? Dan is dit een mooi alternatief.
Dit jaar ga ik wil ik een klassieke Metroid game oppakken, uit het 2d tijdperk. Misschien deze wel. Beantwoord dat je vraag?
Vet filmpje, maar holy shit wat een kutaccent van die reviewer. Hij past zo tussen Beavis & Butt-head.
Moet ik ook nog eens spelen Metroid Samus Returns. Ligt nog altijd in mijn kast. Thanks voor de reminder…
In oer-oude Nintendo traditie hebben ze de boel wel weer gecensureerd (‘gelokaliseerd’), dus tja … (!)