Ziet er wel leuk uit. Dead Space 1 nooit gespeeld, deel 2 wel. Lijk me een mooie manier om ‘m eens op te pakken. Wordt de game full priced? EDIT: Zie al dat ie full priced is.. hmm beetje jammer.
Mwah. Liever full priced en een dikke remake, dan een lager budget en louter wat betere graphics imo. Maar je kan de orginele toch oppikken, ligt meer in jouw straatje ook en vast ergens goedkoop op te pikken.
Iets zegt me dat je dit belangrijk vindt, maar ik kan er mijn vinger maar niet op leggen... is het iets subtiels? Redfall, de nieuwe van Arkane. Storyline zowel solo als max 4 player coop te spelen. Release 2 mei, Xbox/PC (incl gamepass). Ben benieuwd. Arkane Studios brengt altijd games van hoge kwaliteit uit.
Ik zit wel duidelijk in je hoofd zo te horen. Zo word je nog verliefd op mij? Maar Mafia DE was bijvoorbeeld 39,99 en was echt verre van een afgeraffelde/makkelijke game.
krijgen jullie ook wel s merch met werk dan vinden ze t vet cool om te laten zien dat ze een hoodie van t bedrijf thuis dragen of elke dag naar werk met een rugtas met t logo er groot op het is alsof je al een doodsvonnis voor jezelf hebt getekend zit je dan in je teams meeting hoodie aan, passende mok erbij ''cool he!'' ''ooh ja heb m hier ook hoor'' (kat loopt langs in beeld) ''oohhh koekie haahhaaha daar is ie weer hoor gekke kat!''
owja die dopper ook s gehad idd. en die doppers he. die zijn zo ongelofelijk KUT. ten eerste zijn ze wat, 400/500ml? in 3 slokken leeg. ja er is een grotere I know. maar na aantal maanden is die dop naar de tyfus en is t zo weer een waterbad in je tas. nieuwe dop kopen? sure leg maar weer ff 20 euro neer voor die cheap ass TROEP ik zweer t je ik irriteer me al als ik een dopper op iemands bureau zie alleen witte mensen hebben die troep weer ook