Lekker offtopic dit, maar sinds mn nieuwe job vind ik merch eigenlijk wel leuker om te dragen. Bij de oude baan ging (als ik al wat kreeg) het direct naar de kringloop. We moeten wel circulair blijven natuurlijk.
Enige website waar een prijsvraag niet de deur uitgaat omdat er niemand reageert denk ik. Wel mooi dat ze 1 shirt hebben, is dat slim fit ?
ik snap dit nooit. wie de fuck bezoekt die frontpage? dus random mongool kan erop reageren? what about de trouwe leden die al 15+jr het forum draaiende houden? deel m dan uit via t leukste bijschrift topic ofzo, met je reedt. wie is casper trouwens? hallo?
Ik ben Casper en al vele jaren de hoofdredacteur van de site. Iedereen mag natuurlijk meedoen. Graag zelfs! Er wordt al jaren veel tijd en energie gestoken in de frontpage door een groep mensen. Dus ik vind het niet zo netjes als er zo laagdunkend over wordt gedaan. Zowel het forum als de frontpage zijn gewoon volwaardige delen van de website. Sommige mensen zijn liever op het forum, andere liever op de frontpage; voor ieder wat wils.
Recka is gewoon beetje onzeker over zichzelf en reageert dat op zijn omgeving af. Beetje de dorpsidioot van het forum zeg maar. Niet al te serieus nemen, haha. Leuk toch dat de FP er nog is en jullie inzet tonen. Ben hier ook redacteur geweest tijdje en was leuk om te doen. Shirt hoef ik niet trouwens