Ik niet. Edit: en 15K achievement obv van deze post! Wat een gedenkwaardig moment. EDIT: Zal maar iets "game waardigs toevoegen". Op zoek nog naar leuk vermaak? Probeer eens Farcry 5. Heb deze game met veel plezier gespeeld. Erg gave omgeving en toffe gameplay tot het eind, ondanks dat de Ubisoft formule nu onderhand erg bekend moet zijn. Nee echt, gewoon gave game. Ook niet zo overdreven groot als latere Ubisoft games. En 2023 nog steeds audiovisueel behoorlijk goed. Check it out.
Plugje voor Chained Echoes, de surprise indie JRPG hit van eind vorig jaar. Verkrijgbaar op de meeste platformen.
Prima game idd, alleen ik haakte af in het gedeelte van de heks-zus. Het ging echt van ‘geweldige game’ naar ‘nu heb ik het wel gezien’ …
Ik kan me dat eerlijk gezegd al niet meer herinneren. Wat ik mij wel kan herinneren is dat de game na elke missie steeds terugkeert naar de basis, waarbij je rond de "county" reist. Door de bossen en akkers etc. Dat vond ik echt gaaf aan deze game.
Over reizen door de bossen en akkers gesproken. SEASON (Ja, die van de Sony events) is recent redelijk onder de radar door uitgekomen.
The Splatter Royale update is now live! Embrace your inner demon and battle with up to 40 players as a Deadite version of your favorite character. Only one badass will be left standing. The Splatter Royale update also includes new Survivor Ruby, new weapons, and new premium cosmetics.