Goede game die zeker (ook in VR) goed liet zijn wat er mogelijk is, maar totaalplaatje met 3D audio, haptic feedback, visuele pracht en geen laadtijden etc vond ik bij Returnal toch sterker. Mja, aan beiden doe je geen miskoop hoor
Oh ja, dat was wel ziek. Vond vooral die timetrials dope die je kon perfectioneren tot perfecte run. In VR bizarre ervaring die game
4 maanden in seal gezeten en al op marktplaats gegooid. interested maar wil even niet gamen komende tijd.
4K HDR, OLED... hardware: check. Indrukwekkende hardware, maar nu nog de games. Wel een paar launch (en bestaande enhanced) games natuurlijk, zoals:
Metroid Prime Remastered, fantastisch gedaan. Maar het kan natuurlijk ook anders. Tales of Symphonia Remastered, de verprutste versie.
Voornamelijk lovende woorden voor Octopath Traveller II, met diverse verbeteringen across the board. Maar of de verschillende verhaallijnen in het nieuwe deel echt beter met elkaar zijn verbonden, blijft wel de vraag...
Naar deze game kijk ik heel erg uit. De Age of Wonders serie is altijd al een sterke 4X TBS serie geweest. Bij het grote publiek doorgedrongen vanaf deel 3, maar de formule was daarvoor al heel goed. Mooie combinatie van empire management, onderzoeken, verkennen en tactische gevechten leveren. Na een zijstap in het SF genre met Planetfall, gaat dit jaar AoW4 weer terug naar zijn fantasy roots. Met voor het eerst ook een release op de consoles. Ben je fan van dit genre? Dan is dit zeker een titel om in de gaten te houden. Het Nederlandse Triumph Studios kennen jullie misschien nog van de Overlord serie op de Xbox 360. Ik eet mijn schoen op als dit weer geen topper in het genre wordt. Release: 2 mei 2023. EDIT: Gewoon omdat dit vet is. Eén jaar na release komt TW: Warhammer III eindelijk op het niveau dat deze serie verdient.