The Last Spell, release 1.0. Turn based, horde & tower defend, met rpg elementen. Kick ass muziek. Top release.
Naar deze game kijk ik uit! En de previews zijn positief. Een game met het concept "plezier" hoog in het vaandel. Inclusief online coop modus. Toffer dan Dying Light 2? We gaan het zien.
Ben nu ook met DL 2 bezig, die bevalt goed, maar zal ik laten liggen voor deze. Ziet er gaaf uit, maar ben benieuwd naar de rest. Ze pullen met die districten een beetje een Dead Island I dingetje weer, maar dan misschien Witcher 3 stijl. Wel een grote wereld dus, enkel verdeeld door laadschermen en stukken verhaal, precies zoals deel I. 10 districten, dus wereld is erg groot dacht ik. Let de fun begin. Kunnen Elden Ring en wat andere games weer even weg na Renalla.
Al op de PC gespeeld en best aardig, maar denk dat ik het niet volhou om het nog eens te doen op de consoles. Anno 1800 neem ik aan? Best tof hoor, maar ook best ingewikkeld.
Free from their imprisonment ancient wizard kings come, seeking lost magics... and new realms to conquer. Turning all whom they encounter by choice... or by force. AOW4, release in mei PC + consoles. Zin in! EDIT: Je spot de Nederlanders alleen al door hun accent. Maar prima dev stream. Veel gameplay, van de character generator (erg uitgebreid voor een strategy game) t/m diverse gevechten. Ziet er al heel gepolijst uit voor deze pre-release versie en kan alleen maar beter worden.
Een klassieker met een remaster verprutsen, het kan en het bestaat. Gelukkig bewandelt Capcom een andere route. So... "what are you buying?"