Helaas zijn de controls op de Xbox slecht en hebben de graphics op de PS5 problemen. Hopelijk fixen ze dat nog in de day one patch.
Er schijnt iets mis te zijn met de deadzone van de sticks op de Xbox. En je kunt het schijnbaar ook niet aanpassen.
Ik zie het nu ook (21:50 - 22:45). Kan hopelijk worden gefixt. EDIT: Maar ondanks die paar fouten toch een mooie remake. Veel verbeteringen ook, dus niet alleen een audiovisuele makeover.
Wat betreft Anno 1800: Er zijn nu gratis speeldagen op de Xbox Series X. Geen idee hoelang, maar heb de standaard editie al in de wachtrij. Gratis wil ik in elk geval even bekijken. Misschien een tip om het ook even gratis te proberen.
Omdat dit hippe forum ook wat nieuws over Diablo 4 verdient. Want het is en blijft Diablo, ondanks een ietwat zwak deel 3.
Grim Dawn is goed. Veel content en veel verschillende builds mogelijk. Ik vond vooral de sterrenbeelden leuk gevonden (passieve bonussen). Alleen was de itemization wel erg overkill op een gegeven moment, met 8+ bonussen ofzo op elk stuk equipment.
Bizar hoe goed Half Life 2 nog altijd speelbaar is vandaag de dag! Ben nu net begonnen met Episode 2. Waren tijd ver vooruit bij Valve destijds, ook qua story-telling.
Nice, al die epische Valve shit is echt een euro per stuk nu of niet? Half Life, Portal en Left 4 Dead enzo. Vette games
Oh dat weet ik niet . Ik heb ze echt heel lang geleden eens gekocht (als package ofzo?), alle Half Life 2-delen. Maar Episode Two had ik nog niet eerder gespeeld tot gisteren na dan. Erg vermakelijk!
Ik ben nog steeds benieuwd naar het Xen gedeelte in Black Mesa. Dat was waar de originele Half-Life volledig instortte, inclusief een van de slechtere eindbazen in first person shooter historie.