Deel 2 lijkt qua opzet nog het meeste op deel 1. Exodus daarentegen werkt met een drietal hub kaarten, waarin je diverse quests hebt. Het heeft wat meer weg van S.T.A.L.K.E.R., maar dan de actiegerichte variant. Elke dag, al is het maar even. Mooiste hobby die er is. HK is trouwens erg vet. Gisteren waren er "ineens" dik twee uur verdwenen in de nacht. Meestal ben ik mij bewuster van de tijd dus dat is een goed teken. Platforming voelt nog wel wat losjes aan. Hopelijk went dat nog. De sfeer is in ieder geval een dikke tien.
Deel 1 is voor zover ik mij kan herinneren lineair. Het is alweer heel wat jaren geleden dat ik die game heb gespeeld.
Wow waarom komen alle grote leuke titels tegelijk uit in juni? SF6, FF16, Diablo 4 Ken weinig andere games noemen die dit jaar nog opnoemen waar ik naar uit kijk.
Je hebt wel een punt, maar ik hou dan ook rekening met onverwachte releaseaankondigingen die nog komen gaan. Het is nog maar april en voor november, bijna traditie, kan er nog heel wat komen bijvoorbeeld. Heb al zo'n backlog.
Diablo 4 zit weer vol met redenen om er niet eens aan te beginnen, Street Fighter 6 gaat weer 5 dure season passes doen, en het is afwachten wat FFVI gaat doen, qua reviews, qua DLCs, etc. Ik hou het lekker bij de backlog en budgetbak.
Snap het probleem van SF6 niet zo. Bij SF5 hadden ze het verkloot met een klein rooster en geen fatsoenlijke SP. Dit keer hebben ze ervan geleerd en een groot startrooster en een uitgebreide career mode waarin je zelf je karakter kan ontwerpen en kiezen welke moves hij krijgt uit de movelists van de gewone cast. Meer dan genoeg content dus. Dat er season passes zijn is standaard bij Fighting games. Deze hoef je natuurlijk niet te kopen. Er zijn genoeg karakters om lekker mee te spelen ook zonder season pass. Sowieso speelt ik een online spel zelden langer dan 3 maanden aaneengesloten. De eerste periode is het spel nieuw en komt er toch geen content uit. Zelfde met FF 16. Stel dat FF16 een story heeft van 50 tot 60 uur en eventueel 20 tot 30 side content. Wat maakt het jou dan uit dat ze een half jaar later of jaar later nog een DLC uitbrengen? Je kunt een spel toch beoordelen op wat het biedt als het op launchday uitkomt?
Heb je de beta wel gespeeld? Zoveel beter al dan D3. En minder gezeik met nutteloze loot. Loot heeft eindelijk weer eens zin. Genoeg redenen om hem wel aan te schaffen, voor de PC namelijk omdat de controls zo lekker aanvoelen die de UI ook lekker minimaal is nog in de game. De game is het perfecte excuses van Blizzard voor die schaamteloze aankondiging van die mobile game.
Inmiddels? Ik ben mijn hele leven al Nederlands, toen de oliebollen nog een ouderwets kwartje waren … Ik speel fighting games sowieso niet online dus ik kan rustig even wachten op een Complete Edition, of in ieder geval een editie met 2-3 seizoenen erbij. Ik verwacht sowieso dat ik eerst FighterZ nog ga kopen en spelen, inclusief alle 3 season passes, en daarna kijken we weer wat er daarna voordelig beschikbaar is. Diablo 4 beta niet gespeeld, maar heb er verder ook nog niet veel mee. Diablo 3 staat nog in de backlog. Final Fantasy XVI trekt me nog niet zo, en heb FFVII nog liggen, en wat andere JRPG, dus gewoon geen haast mee. Ik heb het sowieso zelden dat ik een game op launch ‘moet’ spelen. Red Dead 2 en No Man’s Sky waren volgens mij de laatste games die ik echt op launch gekocht en gespeeld heb, als we GamePass enzo niet meerekenen.
Wat ik al eerder aangaf, ik hou van zo nu en dan hersenloos knallen en vandaag Cold War uitgespeeld. Een goede CoD, maar wel her en der laggy tot aan het hoofdmenu aan toe. Jammer! Misschien komt het door de engine, geen flauw idee. Heb nog twee CoDs, dus nog genoeg hersenloos geknal.