Shenmue I en II HD voor Vita en Shenmue III voor PS4. Nooit gespeeld, maar ziet er wel echt tof uit, wil het graag uitproberen en checken.
Vanmiddag even bij vrienden Strider op de ps4 gespeeld. Erg toffe arcade game van capcom Geen idee hoe die op de ps3 eruitziet, maar is gewoon een leuke game Hopelijk is die nog eens op PSPlus voordat ik een ps4 haal
Bij NFS rivals zijn er 2 trophies waarbij je een vriend moet arresteren en een race tegen een vriend moet winnen. Wie kan/wil mij helpen om deze trophies te halen? Uiteraard wil ik die persoon ook helpen wanneer je die trophies nog niet gehaald hebt. Alvast dank!
Ook geen gewone post meer, op rouwkaarten na. https://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/nieuwe-postbezorging/maandagbezorging/
zou je evtw wel kunnen helpen moet die trophies zelf ook nog halen. heb alleen nu even niet zoveel tijd later in de week pas weer. psn: Dann_FR
Volgende week woensdag Awesomenauts Assemble voor 10 euro op PSN. Eindelijk! Een van de allertofste multiplayer games.
Dlc voor Outlast laat je nog meer griezelen Horrorgame Outlast krijgt in april downloadbare content voor de pc en PlayStation 4, die vertelt hoe het zo mis is gegaan in het gruwelgesticht. De dlc heet Whistleblower en gaat over de klokkenluider Waylon Park, die een paar weken voor de hel losbreekt aan de slag moet in het Mount Massive-gesticht. Hij is bepaald niet gecharmeerd door de gevaarlijke experimenten van de verknipte dokters en besluit aan de bel te trekken. Dat gaat natuurlijk heel erg mis, als we de eerste screenshot mogen geloven. De ontwikkelaar verklapt ook dat we met Whistleblower inzicht krijgen in het laatste hoofdstuk van psychiatrisch ziekenhuis uit de hel. Schone onderbroeken zijn niet inbegrepen.
Ik koop vrijwel nooit DLC eigenlijk maar dit zou toch wel een hele goeie optie zijn voor mij! Kan echt genieten van Outlast!
Ja ik vind het ook een erg leuke game. Ga deze DLC ook wel halen. In April komt Daylight ook weer een horror game het zit wel goed dit jaar kwa horror games!