Dat gezeur over lootboxes ging nergens over het was een volledige remake van het spel op de PS1 met de tracks uit zowel deel 1 als 2 en de karakters. Het spel was helemaal compleet op launch en op dag 1 was er geen eens DLC of lootboxes. Na launch werden karts en outfits toegevoegd als DLC. Deze kon je kopen of verdienen met spelen. En mensen vonden het vervelend dat de skins die je kon verdienen roteerden en dat je niet in een week alles kon vrijspelen. Dat had je echt niet nodig om het spel te kunnen spelen. Vergeleken met Mario Kart was er veel minder rubber banding.
Zal eens wat filmpjes kijken. Easy is namelijk echt easy. Had ook review van Gamekings bekeken en die geven exact hetzelfde aan. En anders maar lekker spelen op Easy, want dat boosten lukt me echt nog niet zo goed. Vermaak me er prima mee.
Bekeek deze en zelfs dan gaat het moeizaam. Of het moet liggen dat ik ‘m in handheld-modus speel op de Switch . Blijven oefenen dus haha.
De opvolger van Ash of Gods: Redemption. Ditmaal met card- & autobattler invloeden. Met sterke verhaalelementen waarbij de speler het verloop v/h verhaal beïnvloedt en pittige gameplay.
My bad. Maar bij die voetbalpoule wk stond je echte naam erbij en dat was geen Jeroen haha. Ik dacht Alex vandaar.
Cohh zet samen met Rowan zijn eerste voorzichtige stappen in AoW4. Het "one more turn" net sluit zich langzaam om hem heen...
Soort van Starcraft, meets Civ en een vleugje WoW. Ik heb niet gekeken tot het punt waar hij het over de besturing heeft, maar die vond ik vooral in Civ 6 op de consoles enorm kut vergeleken met Revolution, die een stuk aangenamer te besturen was. Wel benieuwd, dat wel.