Zie nu pas deze trailer van System Shock, maar wat lijkt dat op Doom 3. Zo te zien speelt het eveneens in de ruimte af, levels lijken soms 1 op 1 uit Doom 3 gehaald. Reviewtje maar eens checken.
Ja man paar minuten per dag algoritme waar ik op dat moment zin in heb. Nu is het alleen maar Spider-Man, ik loev. Beter dan al die troep spelletjes tegenwoordig.
O.a. IGN geeft Final Fantasy XVI een 9. Ook weer een (dan wel tijdelijke) exclusive topgame voor Sony.
Ziet er soms wel erg bedroevend uit, het Xbox game-assortiment in de Intertoys en ik geloof ook de Media Markt. Tegenwoordig kan je bij de Intertoys bijna niets meer kopen qua games. En het zal allemaal lekker te maken hebben met GP, maar blijf het nog altijd leuker vinden om games op een schijfje te kopen. Het zou me iig kunnen beïnvloeden welke console ik koop tussen de Series X en PS5. Kopen jullie uberhaupt nog op schijfje?
Jedi survivor was in de aanbieding, dus schijfje. Hangt er net vanaf of ik toevallig in de stad ben of anders gewoon lui vanaf de bank iets wil.
Leuke deals tijdens de Steam Summer Sale meegepakt! - Undertale - Orange Box - Left for Dead 2 - Unsighted - Portal 2 Nu lekker nooit spelen op mij Steamdeck die onder het stof zit! Nuh, gebruik dat ding echt best wel vaak eigenlijk. Instant play is nice en kan lekker op het bankie