1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik keek juist meer uit naar die 3D remake van Prince of Persia (gingen ze Sands of Time doen?).
     
    Garrett vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    ja op een een of andere manier krijgen ze dat niet van de grond (terwijl t raamwerk daarvoor al staat lijkt me) en dit wel.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Die remake zag er juist superslecht uit iedere keer dat ze het lieten zien en nav de negatieve reacties is er al flink geschoven met de project, zowel qua studio’s als wel release-date volgens mij.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    [​IMG]





    Wie nog regelmatig HoMM3 speelt heeft waarschijnlijk weleens van de mod Horn of the Abyss gehoord. Deze mod brengt nieuw materiaal uit voor HoMM3 en probeert dit te doen op hoog professioneel niveau. En dan gaat het om de hele shebang: filmpjes, campagne, nieuwe facties met bijhorende unieke helden en eenheden, extra map objecten etc. De kwaliteit van het nieuwe materiaal is over het algemeen zo goed, dat HotA door veel HoMM3 speler als semi-officiële expansion wordt gezien. Na de nieuwe Cove factie is het nu de beurt aan Factory. Dit is een steampunk factie die 3DO ooit zelf in een expansion wilde uitbrengen, maar het concept werd uiteindelijk geschrapt. 31 December 2023 was het dan zo ver: na jarenlang wachten zit Factory als nieuwe factie eindelijk in de Horn of the Abyss mod. Volledig ontwikkeld en geïntegreerd. De town muziek is gecomponeerd door Paul Romero, de originele componist van HoMM3. Speel deze mod samen met HoMM3HD (de mod, niet de officiële HD editie!) voor maximaal speelplezier. Beiden vanzelfsprekend gratis te downloaden zolang je HoMM3 (liefst de "complete edition") in bezit hebt. Enjoy! :)

    EDIT: links toegevoegd.

    Documentation (h3hota.com)

    HoMM3 HD (google.com)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2024
    White Hawk, Daz, Reckuuza en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Welkom terug nogmaals. <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    ja HOMM3 is prachtig. gooi ff linkie dan
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik had het al op een ander forum geplaatst, maar ik doe het hier anders ook maar.

    Laatste tijd merk ik dat als er een DHL-bezorger komt, de bezorger het pakketje voor de deur neerlegt en vervolgens naar zijn busje loopt om er te blijven wachten totdat iemand de deur open doet. Super irritant, want wij doen altijd het bovenste gedeelte van de deur open. Vervolgens rijden ze weg.

    Maar laatst het volgende. Ik had een flinke bestelling gedaan bij Nedgame en vervolgens (terwijl niemand thuis was) ontving ik een berichtje dat de bestelling was bezorgd. Ik dacht van dat die bij de buren was afgeleverd. Kom ik thuis, ligt het pakketje gewoon voor de deur... Daar kan ik echt een beetje pissig van worden. Ik ga ook DHL berichten. Flikker op zeg!

    Merkte dat bij meerderen dit gebeurt. Sta er echt van te kijken, want stel dat iemand je pakketje steelt... wie draait er dan voor op?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Fijn dat je dit ook hier plaatst! Goed topic gekozen ook. En wtf heb je een boven- en onderkant van je deur? Klinkt als iets wat je op een boerderij hebt, haha
     
    Yellow 13, Reckuuza, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    voor 12 bruto zou ik ook alles voor de deur tyfen
     
    Jorrie en Yerewn vinden dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Welk ander forum???
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Budget gaming draait inmiddels al op Inu
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    *zucht*… in ieder geval een forum waar men een stuk serieuzer reageert.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    ik zag dat alex maas daar laatst had gepost. ik zou maar snel je pikkie uit je mllnr broekie halen, mss komen alex soze en harrie ook langs!
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Wij doen daarom altijd gewoon alleen de onderkant van de deur open. Kan je er ook makkelijker in en uit, bv met de kinderwagen. Dat is ook een gedoe om die heletijd op te tillen als je alleen het bovenste gedeelte gebruikt.

    Lijkt me ook ideaal om de deur in 3 delen te kunnen openen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    je kunt ook soze bellen en vragen of ie je deur bewaakt. dan ramt ie die dhl bezorger zo kapot HOES. kan ie meteen flink extra betalen bij tandheelkundige alex maas, heb je nog win win situatie ook.

    off mss harrie uitnodigen bij je in huis? die verleidt de bezorger zo. kom je thuis is de bezorger er iig nog, die zit harrie kont te neuken.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2024
    Yerewn vindt dit leuk.
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik loev het!
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324


     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2024

Deel Deze Pagina