Dit is toch Lee de butler? Herkende hem bijna niet meer door zijn nieuwe kostuum. Hij heeft nog steeds slick moves.
Hopelijk wordt deze remake van Persona 3 meer dan een zoethouder voor Persona 6. Voor degene die Persona 3: The Answer hebben gespeeld, is het een groot gemis dat deze uitbreiding niet in deze remake zit?
Nieuwe topspin heb ik wel zin in. Wist niet dat die eraan zat te komen. Gister begonnen met Dead Space Remake, toch wel lekker ff lineair knallen. Origineel nooit gespeeld, verhaal is best goed nog al is er dus gewoon geen cinematische verhaal vertelling. Sfeer is wel subliem. Ook wel lekker af en toe een game die je er in 12 uur doorheen jaagt.
Ik volg niet al die performance video’s, maar ik vraag me af welke van de twee consoles (PS5 of Series X) betere performance levert in algemene zin? Voorheen kwam de PS4 er toch altijd hoe dan ook beter uit, maar hoe is dit nu? Zal toch een keer een nieuwe console moeten kopen.
PS4 kwam er niet als beste uit. Base-console PS4 vs Xbox One; PS4 beter. Daarna kwamen de mid-gen upgrades, PS4 naar PS4 Pro, En XBO naar XBO Series S (meh) en XBO Series X (veruit de krachtigste console last-gen).
One S en One X bedoel je denk . Maar dat bedoelde ik ook, base PS4 was beter dan de base One maar ook de One S.
Ik weet dat je die video's amper kijkt, maar ze hebben er best wel wat waaruit blijkt dat games op de PS4 en en PS4 pro technisch gezien wel wat achterlopen op de Xbox consoles. Laadtijden is vooral een dingetje. Kingdom Come Deliverence is een game die sneller is op de Xbox consoles en bovendien soepeler speelt, datzelfde met Witcher 3, die heel gevoelig speelt op de Playstation consoles, al is dat deels op te lossen in de opties. Met name de PS4 en PS4 Pro vond ik echt een console die wel eens wat arcade aanvoelde, iets wat de PS5 minder heeft, onder andere door de controller. Het beste voorbeeld van een game die mede door console en controller minder arcade aanvoelt, is GT7. Als je die performance video's af en toe een stukje kijkt, of oude terugkijkt, dan zullen ze dat ook af en toe wel duidelijk maken.
Naar mijn weten is de series X krachtiger dan de PS5. In de praktijk merk ik zelf (nog) geen verschil. Heb heb het idee er wat studio's zijn die ook sneller de kracht uit de ps5 weten te halen.
Huh, dat slaat gewoon totaal nergens op? Ik snap serieus niet wat je hiermee probeert te zeggen. Wat is 'arcade' voor jouw gevoel?
Series X zal op papier wellicht krachtiger zijn dan PS5, MAAR Xbox is zo genius geweest om te eisen dat alle games die voor Series X uitkomen OOK op Series S moeten kunnen draaien, oftewel ze hebben zelf een bottleneck opgeworpen, dus ipv dat devs vrij zijn om lekker voluit gebruik te maken van al die extra kracht, gaan ze dat natuurlijk nooit doen, want vervolgens zouden ze dan aan de slag moeten om het ook fatsoenlijk werkend te krijgen op de Series S, zonder alle toeters en bellen. Maar goed, Xbox draait tegenwoordig om abonnementen, niet om games, want wie koopt een console nou voor de games?
De gevoeligheid van die controller is voor mij meer arcade, waar de stabiliteit van die van de Xbox meer als simulatie aanvoel in games. Ik ben in de war denk ik, maar ik merk verschil, duidelijk, tussen die van de Playstation en Xbox consoles.
Ik hoop echt dat dit een zeer goede game wordt. De sfeer in de mini demo was geweldig. En de schrijver van SOMA en Amnesia heeft eraan gewerkt!