1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Leuk filmpje. Goed ook dat ze er zelf achter kwamen dat Lara wel heel erg knap was. Te knap om niet opmerkingen over haar verschijning en vertoon te krijgen. Maar goed, dat maakte haar wel iconisch. Heb zelf alleen lang niet alles van de franchise ervaren, maar volg de games wel. Blijft mooi dat schat zoeken. :)
     
    janter vindt dit leuk.
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Vind sowieso dat de PU wel leuke filmpjes maken met een fijne stem. Lekker en goed te volgen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Beter dan die oude rotten van GK die nog even leuk proberen te doen. :)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Coming out swinging! Release 21 feb. Ben benieuwd hoe Last Epoch het gaat doen versus Diablo 4.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Vandaag release van Balatro. Zin in! Verslavende shit haha
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nooit van gehoord. Het lijkt een soort poker game, maar dan ook een soort rogue deckbuilder?

     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Jup, try it. Demo staat nog op Steam. Ik was na twee potjes verslaafd
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Qua loot al zoveel beter om naar te kijken. Geen troep in elk geval, een reden waarom ik nog steeds niet door D4 kom. :)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Blijft leuk wanneer klassieke game-series zichzelf om zeep helpen door idiote keuzes, en dat dan andere studio's in dat gat springen om juist wel met een verbeterde versie van een klassieker te komen. Zoals Sim City > Cities Skylines, Rollercoaster Typhoon > Planet Coaster, en nu Diablo > Last Epoch ...
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Ziet er interessant uit. Dit soort concepten zijn altijd wel tof. De stijl is alleen wel wat saai, maar wellicht dat dat naarmate je verder komt ook verandert?

    Nu we het toch over roguelites hebben. Mijn favorite roguelite op dit moment is toch wel Tiny Rogues. Recent is een enorme update uitgekomen.


    En dat allemaal voor de 5 euro die de developer er vorig jaar nog voor vroeg.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    De console editie mag je wel achterwege laten als ik mensen die de game gespeeld hebben mag geloven. Aan de andere kant is de nieuwe RCT wel finaal verneukt door Atari. Dat zal rivaal Nintendo wel mooi vinden denk ik. Verder heb je redelijk gelijk, al is Cities 2 ook niet echt een goed voorbeeld, op consoles vooralsnog niet, want de game te koop aanbieden en dan weer offline halen is ook niet echt een handige zet, gezien de probleem op technisch gebied op de PC eerder. Last Epoch heb ik veel meer vertrouwen in, omdat die studio veel meer te verliezen heeft namelijk. :)
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Voor zover ik in de demo gezien heb niet. Maar tis ook niet echt de game ernaar. Slay the Spire is ook geen grafisch monster maar heb ik wel 300+ uur in zitten.

    Zou de demo even proberen. Weet je snel genoeg of het wat voor je is. Ik tel de minuten af tot release haha. Ideaal voor deckie ook deze game. Tiny Rogues moet ik nog steeds een keer spelen maar ben beetje bang voor die game qua content haha
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Toch blijft het jammer dat Sim City dood is. Het had een bepaalde vibe die Cities Skylines totaal mist. Sowieso is het vreselijk hoeveel studios EA om zeep heeft geholpen. Maxis, Westwood, etc.

    Overigens is Planet Coaster gewoon van dezelfde studio als Rollercoaster Tycoon 3. ;)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    EA zou tegenwoordig gewoon geen game ala SimCity 4 kunnen of willen maken, helaas. Dat was echt een briljante game destijds, maar nu zouden ze het waarschijnlijk net als The Sims doen, dus bare-bones base-game en dan een shitload aan dure expansions, en waarschijnlijk nog always online, en MP, en talloze andere bullshit.

    Ben blij met Cities Skylines. Deel 2 lijkt nog niet echt aan de verwachtingen te voldoen, wat ook de reden zal zijn dqt de console-releases zijn uitgesteld, en met alle drama rondom Unity zal de studio maybe ook overwegen om straks op een andere engine over te stappen bij een nieuw deel ...

    Zelf zou ik het liefst een mooie City-builder zien met voxel-graphics. The Touryst is bijvoorbeeld bloedje-mooi maar ook fucking klein qua size, dus ben wel benieuwd wat je daar dan mee kan wanneer je met zulke graphics een city-builder in elkaar zet ...

    Dat je vaak devs van ooit geroemde ganes nu voor kleinere studio's ziet terugkeren naar hun roots is juist mooi, dus Two Point Hospital heeft volgens mij ook devs die destijds aan Theme Hospital werkten ...

    Maybe moeten we hopen op een coole Syndicate 'reboot' vanuit een kleine studio ...
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tiny Rogues is erg gaaf. Kijk regelmatig filmpjes op YT en je ziet de meest waanzinnige builds voorbij komen. :D

     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Ziet er steeds beter uit. Die combi van city builder en (realtime?) oorlogsvoering is zeker interessant.
     
    Garrett en Tyrant vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Niet zomaar een jongen, dit is Turbo Kid. Holy shit, geef me die demo.
     
    Daz en Yi-Long vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Leuke devs ook. Hopelijk niet te zware game
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina