[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Diablo moet ook lekker zijn eigen ding doen, want dat willen de fans, maar voor mij persoonlijk zou ik dus meer interesse hebben in een game zoals Diablo (SP offline) in een andere grafische stijl en game-wereld, omdat donkere/gothic shit mij gewoon minder/niet aantrekt.

    Er zal ook vast wel een Chinese/Koreaanse 'Diablo' (genre) zijn of nog komen, maar goed, de vraag is dan of we die hier ook in het westen zullen zien ...

    Op de originele Xbox had ik ook DeathSpank (Ron Gilbert).
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2024
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het maakt mij weinig uit hoe kleurrijk of donker een game is. Ik heb de afgelopen jaren heel wat duistere thema's gespeeld, maar ook kleurrijke. Het gaat mij vooral of alle dingetjes in een recensie afgevinkt kunnen worden en daar streept Last Epoch is zijn huidige staat al veel vanaf. Ook Garden Life heeft imo best een goede start, en kijk eens naar die oude game Euro Truck Simulator 2. Schijnt prima te werken op de Steam Deck en krijgt nog steeds nieuwe content, zowel van binnen als buiten de studio. Hebzucht is wat moet verdwijnen uit het gamen, dan komt de kwaliteit vanzelf wel weer naar boven. :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Lost Ark dus?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Geen idee, nooit van gehoord, is zeker met een verloren ark ofzo ... ?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ken jij serieus Lost Ark niet? Ik denk dat iedereen hier wel had verwacht dat je die allang had gespeeld haha. Super bekende ARPG. Is zelfs heel veel over te doen geweest tijdens release. Voldoet 100% aan jouw eerdere omschrijving. ;)
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Het is een F2P online MP game op PC.

    Ik heb eigenlijk alleen aandacht voor games op console, en dan voor SP.

    Dus zo heel vreemd is het eigenlijk niet dat ik.er nooit van gehoord heb.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Zo bij de Cexx weer eens twee old skool oorlogsshooters gehaald. Shellshock Nam 67 en CoD Roads to Victory. Vooral zin om weer eens de PSP op te pakken en benieuwd hoe de graphics zijn. Lang geleden dat ik ‘m heb opgepakt.

    En oh jah, wat een tijd was het met die vietnam-shooters. Laat dat weer lekker terugkomen aub.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Had laatst sinds lange tijd weer eens de PSP opgeladen en een paar potjes Virtua Tennis gespeeld. Blijft jammer dat we al jaren geen fatsoenlijke tennis games meer gehad hebben.
     
    janter vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438



    "The Good, The Bad, The Ugly - And The Utterly Incomprehensible", dat klinkt al veelbelovend. ;)
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Zat zonet een filmpje te kijken van Resistance Fall of Man. Die moet ik nog een keertje spelen, maar met de twee delen die daarna kwamen had ik me altijd dik vermaakt. Zo’n game zou echt niet misstaan op de PS5. Volgens mij waren de wapens ook altijd super uniek en dik. Was gewoon echt een leuke en lekkere knalexclusive met de Chimera wat een toffe tegenpartij was. Let it come back!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Yesssss, play it! Zo goed en verslavend. Laatst een run waarin ik aan het einde elke hand 6+ miljoen pakte. En dat is niks als je kijkt wat mensen op Reddit flikken haha. Zo veel uiteenlopende strategieën mogelijk. En gemaakt door één dude.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    DLC review:



    Base game review:




    Deze week is Astlibra Gaiden: The Cave of Phantom Mist uitgekomen, een DLC van Astlibra. De DLC presenteert zichzelf als een soort roguelike dungeon generator, gebaseerd op het verhaal uit de main game. Een passie project ontwikkelt door hoofdzakelijk één persoon Astlibra was één van de grote indie verrassingen in 2023. Astlebra lijkt op een samenraapsel van de beste elementen uit oldskool JRPGs, vooral de games met nadruk op snelle actie. In mijn geval doet het erg denken aan een 2D variant van YS. Check it out! Verkrijgbaar op PC en Switch.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2024
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Gameplay wise zal het best tof zijn, maar de game ziet er imo niet uit.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat was ook mijn eerste reactie. Maar het schijnt geweldig weg te spelen. Komt door de combat en de *clink* geluidjes wanneer je loot oppakt.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Weet niet hoe jij het ervaarde, maar ik heb zeker 5-10 jaren niet op mijn PSP gespeeld en de graphics zijn echt boven mijn verwachtingen (CoD Roads to Victory). Wat ziet die game er voor 2006-begrippen akelig goed uit zeg. Ja de maps voelen soms wat leegjes aan als het aankomt op details ed… maar nog steeds erg nice. Voor mij gaat CoD er altijd als zoete koek in.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2024
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik heb volgens mij alleen heel even Outrun en Virtua Tennis gespeeld, en dat waren eerlijk gezegd destijds geen grafische hoogvliegers, en dat hoeft ook helemaal niet voor dat soort games, dus het was eigenlijk gewoon zoals ik het me herinnerde; Goed genoeg. Functioneel. Leuk.

    Kan me trouwens niet voorstellen dat een Call of Duty lekker speelt op de PSP met die pookjes. Ik hield het toch meer bij genres die wat meer geschikt waren om op de handheld te spelen.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Maak er maar van ‘pookje’ haha. Ja je zult denken dat het misschien niet zo lekker werkt, maar het werkt i.c.m. een bepaalde vorm van auto-aim dikke prima! Echt geen problemen mee en mis het extra pookje eigenlijk niet. Daarbij zijn de scenes van achter een gun wel te spelen met het linker pookje als het om richten gaat.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina