Jaaah, toffe game was dat. Vermaak me nu erg goed met Enslaved en Bramble King. Fijn zeg dat je als je hier advies of hulp vraagt je zo geholpen wordt. @Reckuuza
Vind het wel bijzonder dat er zo weinig marketing is voor deze game. Je zou het bijna vergeten dat ie bijna uitkomt.
Ik vond deel 1 destijds best indrukwekkend/interessant door de stemmen in je kop. Beetje enige game waarvan ik het jammer vind dat het een Xbox exclusive is
In het begin vond ik het wel grappig maar was er eigenlijk ook wel weer snel klaar mee. Even gekeken en blijkbaar toch wel uitgespeeld, weinig indruk gemaakt dan.
Game duurt ongeveer negen uur, net als het eerste deel. En MS schijnt het vooral stil te houden omdat ze Sony niet onnodig wakker zouden willen maken. Even rondje langs het internet en je komt er snel achter dat deel 1 6.6 miljoen totaal heeft verkocht, over meerdere jaren en consoles. Niet vreselijk veel, maar het onderwerp is ook zwaar. Reviews zouden moeten komen later deze nacht. Ik ben dan nog wel online denk ik en maak wel een topic als ik er aan denk.
Ook te krijgen op Limited Run Games: https://limitedrungames.com/collect.../products/tomb-raider-i-iii-remastered-switch