1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    In Sound Mind uitgespeeld. Creep shit man. Beetje mix tussen Resi en Evil Within. Erg dope! Goede mix van puzzles en creepy shit.

    Nu Tinykin en Psychonauts 2 aan het spelen. Speelt lekker weg en ff wat vrolijkers nu haha.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    898
    Ik speel nu al een tijdje Dungeons of Hinterberg, toch best een leuke game! Begint wat saai, maar wordt snel een stuk leuker. Verschillende redelijk korte dungeons maar ook interactie met mensen uit het dorp wat voor nieuwe vaardigheden en mogelijkheden zorgt. Aanradertje als je toe bent aan een relaxte dungeon crawler met leuk verhaal.
     
    Killamonkey en Modder-Eter vinden dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316


    Boss Team Games' RetroRealms turns two of the most iconic horror film franchises into 16-bit platformers. Coming to PC, PS5, Switch, and Xbox on October 18.

     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2024
    Yerewn vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316


    Reworked prologue

    Although we have committed to keeping the original narrative intact, we felt the Prologue would benefit from some adjustments to its narrative pacing. We've given the Washingtons extra screen time to explore their close family bond and get to know them a little better. We have also reframed some of the original scenes and developed the context around the infamous prank. We hope this enhances its emotional impact.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Ah nog zo’n rerelease
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    als ze nou ssj4 ook in sparkling zero gooien ga ik m mss 10min spelen
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Hou ons op de hoogte
     
    WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Super launch Xbox versie Kena. Speelt zelfs beter dan ik een paar jaar gelden kende van de Playstation versie, maar logisch gezien de updates. Heb er nu een moordend tempo inzitten.

    O ja, door de hitte eerder naar bed gegaan. Dus was er veel eerder af dan jullie van me kennen. :+ Mogge! :+
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Ga nou eens gewoon snachts slapen gaper. Dan is het ook het koelst he, wist je dat
     
    Reckuuza, Modder-Eter en Yerewn vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Klopt, maar ik koel de halve nacht mijn woning met platte dak af om het überhaupt slaapbaar te kunnen maken. Mijn woning staat ook stijf van de isolatie, ook geen pretje met dit weer. Zou graag met je ruilen hoor. Neem ik je kids ook van je over. :D

    On topic: Love Kena. En straks ook de launch van Tie Break, met 90 officiele WTA toernooien onder andere en 120 echt spelers. Gaat iemand die game ook halen?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Nova Drift distills the mechanical depth and strategy of an ARPG into classic arcade space combat. Control an endlessly evolving bio-mechanical ship, face legions of strange and deadly foes, and ride the wake of a dying star across the void.
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Zet gewoon een ventilator op je bureaustoel en 1 op je bed. Daarmee sliep ik prima, zelfs bij 36 graden binnen. Het is allemaal niet zo moeilijk. Het is 1 dag warm geweest he.
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    1 dag warm, dat is dagen buffelen vanwege de isolatie. Shit blijft erg hangen hier in mijn woning. Toen het in 2020 zo warm was, en verbouwing net achter de rug, hoefde ik pas in eind oktober de verwarming aan te doen, terwijl het begin september voor het laatst echt warm was. Maar goed, we dwalen wat af. Met een ventilator kan ik echt niet slapen binnen.

    Overigens proloog van Kena achter de rug bijna. Toffe game, alleen had net even een momentje dat de camera niet even lekke wou draaien. :+
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Waarom kun je in godsnaam niet slapen met een ventilator. Tis ook niet snel goed he
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lol. Ik wil zo min mogelijk geluid in mijn slaapkamer. Is toch niet zo vreemd?
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Isolatie houdt de warmte ook langer buiten. Maar eenmaal binnen blijft het ook langer warm. Een welgemeende sterkte
     

Deel Deze Pagina