pff hier dan, http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/6916071741691991778/ meld je allemaal even aan zodat ik wat andere mensen 'founder' rechten kan geven
Dulle, Hamlap en Conscience geaccept. Wie is Nyx1978 en Reefun? Edit: PBateman dus. Edit: Is het niet beter om later op de dag deze clan Invite Only te maken? Anders joinen er heel veel random mensen, dat zag je ook met de GTA 5 Online clan system na verloop van tijd
gewoon alles accepten, als je gamertag en forumnaam niet overeen komt kun je dat altijd even in de comment feed roepen en allemaal even de xbwers die je al op battlelog hebt een invite sturen natuurlijk, platform maakt niet uit
Invite CasaouiY (YassirMocro) en ServantesNL ook. Waar doe ik dit trouwens? Bij Recruitment kan ik dit niet doen.
Ja, Hybrid zit al in 2 dus dat kan gewoon weer kon immers in BF3 ook je kan er alleen niet zelf 2 aanmaken ik weet het niet precies,. ik kan bij recruitment mijn Origin friends wel inviten maar mijn ps4 firends niet terwijl die ook gewoon in de sidebar staat
cool , jij moet sowiese de Xbox One spelers even inviten want die heb ik niet in mijn lijst En een embleem aanmaken en even iets invullen in dat 'presentation' veld dat maakt het weer lastiger voor xbw'ers die nog niet in lijsten van andere xbwers staan om te joinen als er staks heel veel niet xbwers joinen kunnen we die altijd nog kicken en hem dan op invite only zetten, voor nu is het wel handig dat iedereen gewoon kan apply-en
Heb al even in het mod hok gevraagd voor wat high res logo's ofzo. Tenzij iemand een mooi logo kan maken met photoshop?