Ja helaas alleen voor deze game niet. PSN voucher van 50 euro kost trouwens 39,95 bij Wehkamp met de code "NIEUW". Morgen ook maar aan de Premium.
Iedereen die in de platoon zit kan nu andere xbw'ers inviten als het goed is iedereen is nu leader dus als je nog xbwers in je lijst hebt die nog geen invite hebben gehad, invite ze allemaal
Niks hopelijk, maar het is niet handig dat maar een paar mensen anderen kunnen inviten hoe meer leden hoe beter toch wel stom dat je in het platoon niet kan zien wie op welk platform speelt, moet je eerst weer iedereen als friend toevoegen zeker en er zijn ook nog helemaal geen platoon stats. Ook stom ik wil mijn titel als beste attack chopper speler van XBW weer terug (ook al kan ik helemaal niet vliegen )
Komen de dedicated servers ook weer terug in BF4? Mis dat wel, bijvoorbeeld 24/7 Operation Metro met veel tickets.
Er word de hele tijd gesuggereert van wel maar er is nog vrijwel niks officieels over los gelaten veel mensen hadden verwacht dat het rond de release van Second Assault bekend zou worden gemaakt maar we zitten nog steeds te wachten en horen maar niks ik weet ook niet of ik wel 60 per maand wil betalen voor een 64 slots server (wat het volgens mij op de PC zo ongeveer kost) zolang de performance van de game nog zo matig is.
Ik heb even gechecked en het ligt dichter tegen de 40 euro per maand (mits je voor 3 maanden huurt) maar dan nog , dat is toch 120 euro en dat heb ik er wel voor over als de game perfect loopt, maar niet als ik me nog best veel zit te irriteren aan rubberbanding zit nog even verder te kijken maar incl voice server is het voor een losse maand server huur toch wel eerder 60 dan 40.. misschien dat dat ook een reden is dat er zo weinig nieuws is want hoeveel servers ga je verhuren voor 60 per maand? Niet zo heel veel denk ik volgens mij was het in bf3 als je je MSP een beetje slim inkocht iets van 45 euro voor drie maanden, dat vond ik nog goed te doen. Dat is nu dus bijna x4 als de prijzen op PC een beetje een indicatie zijn
Fuuuu, dat EA eens hun share implementatie fixed. Net de meest geniale comeback in Fifa, is het laatste wat was opgenomen iets van vanmorgen. KUT. Spoiler Ja, ik geef EA de schuld en niet Sony, want ik heb er alleen last van met EA games.