1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je het zeker? Want als je bij de eerste "batch" heb je altijd wel de limited edition volgens mij.
    DLC zal los wel tussen de 10 en 15 euro zijn. To be fair zal ik altijd Premium halen. Die zijn voor de PS4 ook wel goedkoop te vinden. Heb zelf 38 betaald voor Premium en dan heb je al "betaald" voor alle DLC's die gaan komen. Ben je een stuk goedkoper uit. Tenzij je denkt dat je BF4 niet veel gaat spelen natuurlijk. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar op de ps4 kun je geen points omzetten in geld en goedkoper uit zijn met premium toch?

hij kost 49,99 en dat moet je gewoon via cc of met een code als saldo toevoegen?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht misschien dat er wel een andere manier is op de PS4 om Premium goedkoper te krijgen. :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zijn er misschien sites die Premium codes verkopen? Of is dat echt alleen direct uit de Store/Marketplace te kopen?
    Via de PS Store kun je inderdaad alleen met code of CC betalen. :mad: In de PS3 store kon het tenminste ook met iDeal en Paypal.
    Om even de oude foto erbij te halen;

Als ik kijk op Budgetgaming zou er dan bovenaan een gele balk moeten zijn waar staat dat ik China Rising zou hebben.
    Ik heb het als cadeau gekregen, dus ik ga niet klagen. Wel jammer dat ze gepresteerd hebben net die ene versie uit de eerste batch te vinden wat niet de LE is. :+

Als het gaat zoals gisteren zie ik het wel een game worden wat ik blijf opstarten. Door de grote maps en vele spelers zal iedere match relatief uniek zijn. En als ik ook nog eens een beetje goed ga worden... :eek:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zal eens kijken op Ebay maar omdat Sony altijd al met echt geld werkt gaat dat volgens mij niet echt op

goedkoop punten uit een andere regio kopen is er dan niet bij

edit://

daar zit idd geen China Rising bij

En het klopt dus wel dat ik voorheen op de ps3 met paypal en ideal kon betalen? Dacht gister al even dat ik dat gedroomd had ofzo, kon het nergens vinden op de ps4

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  6. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ligt het aan mij of is het nooit anders geweest? Maar zoals bij Fifa, daar is nog totaal geen content van te downloaden ofzo. Kan me herinneren dat je vroeger toch best het een en ander kon downloaden van spelletjes. Of ik kijk gewoon niet goed. :p

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Elke cent is er een teveel voor BF4 Premium op dit moment.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo?

En; het Premium abbo... kan ik ook de PC versie nemen en op de PS4 de voordelen hebben? (link)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee natuurlijk niet, dan deden we dat toch allemaal wel :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of ik het nu betaal of straks dat maakt mij niet uit. En nu kon ik het goedkoop halen.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja weet ik veel, jij bent van 360 naar PS4 gegaan dus ik dacht hoopte dat het een universeel aboo zou zijn. :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Zo kijk ik er ook tegen aan

ik koop het uiteindelijk toch wel, dus dan nu maar want dan profiteer ik tenminste maximaal van de extraatjes

ook al hebben ze het met deze waardeloze launch eigenlijk nog niet verdiend dat ik nog eens 50 euro aan ze uitgeef (heb immers de game ook al 2 keer gekocht :+)

helaas niet

gelukkig ben ik wel zo slim geweest om niet ook al premium voor de 360 te kopen :+

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Omdat BF4 nog in Alpha of heel misschien Beta fase zit.

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Zo maar eens even aan Resogun beginnen, schijnt wel cool te zijn. Liefhebbers van de game?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Schijnt wel een aardige game te zijn. :p

En NFS wat doe je me nou weer aan. Ben ik bezig aan een lekkere race, crash ik (hey, ik ben het...). Kan gebeuren, ik lig voor. Maakt niks uit! Dus zet ie me terug op de weg, maar de verkeerde kant op 8) Ik begon een vaag vermoeden te krijgen dat ik de verkeerde kant op reed toen ik de overige racers opeens tegenkwam. Verloren race dus. :mad:

En nu loopt de game vast.

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha erg klote dus :p

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Mijn game of the year sowieso :).

Sent from my iPhone using Tapatalk

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat er 2 achievements zijn in NFS die je met friends moet doen (win een race van een friend en arresteer een vrind). Dus...dat moeten we eens doen! Voordat iedereen genoeg heeft van NFS en het niet meer haalbaar is.

Overigens is die Overwatch app nog best geinig. Ik zit nu de hele tijd random spelers wat te helpen door ze een nitro of health boost te geven.
    ... Zouden ze dat zien, iedere keer als ik dat doe? :+
    Uiteindelijk krijg je ook abilities om ze te trollen (ammo stelen, helikopters op ze af sturen)
    Dat soort companion apps kan ik wel waarderen.

19. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ja vind em ook wel cool. Co-op is ook echt lachen!

20. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Sinds vandaag ook nfs in mn bezit dus kom maar op!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deel Deze Pagina